شکلات

طرز تهیه شکلات خانگی تخته ای ساده

شکلات های تخته ای خانگی با طرز تهیه ساده خود، شرایطی را فراهم می آورد تا بتوان با کمترین هزینه به خوشمزه ترین محصول، دست یافت.
شکلات به عنوان یکی از خوراکی هایی می باشد که امکان استفاده از آن در زمینه های گسترده ای وجود دارد و در این زمینه درست کردن شکلات های تخته ای خانگی از جمله مزیت هایی که دارد مربوط به اطمینان از کیفیت تولید شده در کنار کاهش هزینه ها می باشد و آموزش هایی در خصوص نحوه درست کردن این شکلات های تخته ای ساده ارائه شده است.

شکلات خانگی

مواد اولیه شکلات تخته ای خانگی:

یک پیمانه آب
پودر کاکائو تلخ دو پیمانه
کره 2/3 پیمانه
شکر ½ پیمانه
شیر چرب 2/3 پیمانه
پودر قند ¼ پیمانه

طرز تهیه شکلات تخته ای ساده:

یک قابلمه بزرگ آب جوش را آماده نموده و سپس به روش بن ماری، اقدام به ترکیب کره نرم شده به همراه پودر کاکائو نمایید تا زمانی که به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و صاف و یکدست باشند.
آب گرم موجود را در این مرحله به مواد اضافه نموده و سپس با ترکیب شدن کامل آن ها، نوبه به انتقال این مواد به ظرف دیگر می رسد و شکر نیز در این مرحله باید به ترکیبات قبلی اضافه شود.
شیر جوشیده و ولرم را کم کم به ترکیبات شکلات تخته ای اضافه نمایید و خوب و یکدست آن را همزده و در این مرحله مواد اولیه شکلات تخته ای شما آماده شده است.
می توانید از قالب های مخصوص برای ریختن این مواد استفاده نمایید تا شکلات هایی یکدست و با ظاهر زیبا را آماده نمایید. پس از قالب زدن شکلات ها، به مدن یک شبانه روز داخل فریزر قرار دهید تا فرم و حالت مناسبی را پیدا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *