هات چاکلت

طرز تهیه هات چاکلت نعنایی نوتلا

آیا می دانید که از نوتلا هم می توان در طرز تهیه هات چاکلت نعنایی خانگی با طعم مخصوص استفاده نمود؟
بدون شک شمایی که برای خواندن این مطلب با ما همراه شده اید، علاقه بسیاری به سرو نوشیدنی هات چاکلت دارید و به منظور خلاقیت و یادگیری نکات بیشتر، به دنبال راهکارهای جدید هستید که توانسته ایم در این زمینه یکی از بهترین نمونه هات چاکلت های خانگی با طعم نعنا را پیشنهاد نموده و همچنین روش های طبخ و آماده سازی آن را نیز ارائه نماییم.

هات چاکلت نعنایی

مواد اولیه هات چاکلت خانگی نعنایی:

خامه پنجاه میلی گرم
شکر یک ق چ
خرده شکلات یا شکلات نوتلا
شیر صد و پنجاه میلی گرم
عصاره نعنا مقداری
شکلات تلخ پنجاه گرم
کرم نعنا بیست و پنج میلی گرم

طرز تهیه هات چاکلت نعنایی:

در شروع کار باید خامه پر چرب را به همراه عصاره نعنا و همچنین شکر، به خوبی هم زده و این ترکیب به دست آمده نیز باید مدت زمانی در داخل یخچال قرار گیرد.
یک ظرف کوچک را برای ریختن شیر در داخل آن انتخاب نموده و سپس با گرم شدن آن، شروع به همزدن نمایید و سپس از روی شعله برداشته و در این مرحله با اضافه کردن شکلات های تلخ به داخل شیر گرم، شروع به همزدن برای ذوب شدن شکلات ها به منظور تهیه یک هات چاکلت خوشمزه نمایید.
با یکدست شدن ترکیب شکلات و شیر، آن را روی شعله قرار دهید تا شروع به گرم شدن نمایید و کرم نعنا را نیز می توانید هم اکنون اضافه نمایید و سپس با غلظت یافتن آن، شاهد آماده شدن نوشیدنی هات چاکلت خوشمزه خواهیم بود.
از مخلوط نعنا اولیه نیز برای تزیین هات چاکلت به همراه خرده شکلات ها می توانید استفاده نمایید که این امر، بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *