کافی میکس

فروش عمده پودر کافی میکس گود دی

پودر کافی میکس های گود دی در بازار ایران از بیشترین حجم در فروش عمده برخوردار است و این به دلیل دارا بودن مزیت های رقابتی آن می باشد.
KAPAL API، نام کمپانی فعال در کشور اندونزی می باشد که توانسته کافی میکس گود دی را به همراه طعم قهوه های ایتالیایی تولید و عرضه نماید به گونه ای که به نوبه خود با توجه به دارا بودن مزیت های رقابتی ویژه، به عنوان یکی از بهترین کافی میکس ها در سطح جهانی شناخته شده است.
این پودر کافی میکس ها با بسته بندی های سی عددی که در کارتن های دوازده بسته ای قرار دارند به بازار عرضه می شوند و علت فروش بالای آن نیز مربوط به کیفیت منحصر به فرد آن می باشد به گونه ای که با یک بار تجربه آن، شما نیز به مصرف کنندگان دائمی تبدیل خواهید شد.
از انواع کافی میکس های گود دی می توان به کافی میکس موکاچینو اشاره نمود که این محصول با ترکیبی از بهترین پودر قهوه های فوری به همراه شکر و شیر، توانسته متناسب با ذائقه بسیاری از مصرف کنندگان تولید و عرضه شود.

کافی میکس گود دی

انواع طعم کافی میکس گوددی

در معرفی کافی میکس اندونزی گود دی، این امکان وجود دارد که طعم بندی های متنوعی را نام برد که در این زمینه کافی میکس یخی، کارامل، شکلات از جمله مواردی است که توسط این کمپانی تولید و عرضه می شود و امروزه به یکی از برندهای پر فروش در بازار کشور ما تبدیل شده است.
تامین این کافی میکس های خارجی در بازار کشور ما به صورت اینترنتی هم امکان پذیر شده است به گونه ای که بتوان ضمن دریافت قیمت های رقابتی، به انجام معاملات در زمانی کوتاه نیز اقدام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *