ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

کادیکس به عنوان یکی از تولید کنندگان قهوه جوش های دستی اسپرسو به حساب می آید که در فروش عمده آن، مزیت ها و تنوع بالایی را می توان عرضه نمود.
قهوه جوش ها از کاربردی ترین و در عین حال ارزان ترین تجهیزات قابل استفاده در تهیه و آماده سازی قهوه های اسپرسو به حساب می آیند که امروزه با بیشترین تنوع به لحاظ برند و همچنین ویژگی های ساختاری و ظاهری در حال تولید و عرضه به بازار هستند.
یکی از اصلی ترین شرکت های فعال در عرصه طراحی و ساخت قهوه جوش های موکاپات، می توان به کادیکس اشاره نمود که در تولید قهوه جوش های خود، انواع مدل ها را با ظرفیت های مختلف پیشنهاد می نماید و در این خصوص مدل KADIX K38، یکی از پر فروش ترین کارهایی است که به صورت یک، سه، چهار و شش کاپ تولید می شود و رنگ مشکی آن نیز به عنوان یکی از جذابیت های این قهوه جوش به حساب می آید.

قهوه جوش کادیکس

آیا قهوه جوش کادیکس، مدل های مختلفی دارد؟

بدون شک هر شرکتی به منظور کسب رضایت مندی مشتریان و افزایش سطح فروش قهوه جوش های تولیدی خود، اقدام به ارائه تنوع بیشتری در مدل و ظاهر می نماید و در این زمینه کادیکس نیز با خلاقیت های خود، توانسته بهترین نمونه قهوه جوش ها با طول عمر بالا و استفاده آسان، به بازار عرضه نماید.

قهوه میکر فانتزی
مدل KADIX K36، یکی از دیگر مدل های شرکت کادیکس بوده و دارا بودن طرح و رنگ فانتزی قلبی شکل این قهوه جوش سبب شده تا ظاهر زیبا تری را ایجاد نماید و همین مسئله نیز به نوبه خود می تواند به فروش بیشتر آن کمک نماید که شما هم به عنوان مشتری خرید عمده برای دریافت تنوع بیشتر، می توانید اقدام به ارتباط نمایید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.