شکلات ایرانی

فروش اینترنتی شکلات آبنباتی بیم بم روشن

شکلات آبنباتی بیم بم، یکی از شناخته شده ترین محصولات روشن می باشد که فروش عمده آن به دلایل متعددی به صورت اینترنتی برای کلیه شهرها انجام می پذیرد.
بیم بم یک نام تجاری انتخاب شده برای شکلات های آبنباتی روشن می باشد که تولید این آبنبات ها با طعم بندی میوه هایی همچون آناناس، توت فرنگی، سیب و … انجام می پذیرد و طعم بی نظیر این آبنبات ها به همراه مغز ژله ای آن از جمله مواردی است که سبب می شود تا بزرگ و کوچک، علاقه مند به مصرف این شکلات های آبنباتی باشند.
شکلات های بیم بم دارای بسته بندی با وزن های یک کیلویی می باشد که عرضه این محصول در کارتن های هفت کیلویی انجام می شود تا مشتریان با آگاهی از این اطلاعات بتوانند اقدام به انتخاب حجم های درخواستی خود نموده و از طرفی با ایجاد شرایط فروش عمده به صورت اینترنتی که امکان خرید حضوری نیز وجود دارد، مشتریان از این مزیت برخوردار می شوند که به قیمت های پایین تری دسترسی داشته باشند.

شکلات روشن

کدام شکلات روشن، پر فروش تر می باشد؟


شرکت شکلات سازی روشن
توانسته انواع شکلات و تافی و آبنبات های خود را با بهترین کیفیت تولید نماید اما در این زمینه شاهد آن هستیم که برخی از محصولات، دارای میزان فروش بالایی می باشند و از جمله آن ها می توان شکلات تافی های شیری و کره ای اشاره نمود.
این شکلات های تافی از طعم بی نظیری برخوردار هستند و همین مسئله نیز به نوبه خود، منجر به آن می شود که در تمامی فصول سال از جمله تابستان نیز شاهد بیشترین حجم فروش این شکلات و تافی ها باشیم و این محصول نیز با کارتن های پنج کیلویی برای خرید عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *