صادرات شکلات

قیمت دستگاه قهوه اسپرسو ساز حرفه ای

آیا از دستگاه های قهوه ساز حرفه ای اسپرسو ساز موجود در بازار که برای مصارف صنعتی مورد نیاز هستند و قیمت های آن، آشنایی لازم را دارید؟
قهوه ساز ها از جمله تجهیزاتی هستند که مورد استفاده در بخش صنعتی و خانگی قرار می گیرند و در این زمینه شاهد آن هستیم که مدل های بسیار متنوع با کارایی های گوناگون در حال عرضه به بازار می باشند که هر کدام از آن ها برای استفاده در موقعیتی خاص، مورد استفاده قرار می گیرند.
حرفه ای بودن یک قهوه ساز با در نظر گرفتن اولویت های متعددی مد نظر قرار داده می شود که از جمله آن ها می توان به ظرفیت قهوه ساز و همچنین اتوماتیک بودن آن اشاره نمود و در این میان قهوه ساز گاستروبک از جمله نمونه هایی است که با توجه به مدل های مختلف خود، به بهترین شکل توانسته اقدام به تامین نیاز بازار نماید.

قهوه ساز خوب

ویژگی یک قهوه ساز خوب

در بیان ویژگی های یک دستگاه قهوه ساز خوب، می توان به شاخصه های متعددی اشاره نمود که از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت لازم برای تهیه یک قهوه اسپرسو در زمانی کوتاه به همراه کرمای بالا اشاره نمود.
قهوه ساز گاستروبک با مدل 42612 از جمله مواردی است که این مزیت را توانسته به همراه آورد که قهوه های مورد استفاده در کافی شاپ ها را به بهترین شکل فراهم می آورد.
این دستگاه قهوه ساز از این قابلیت نیز برخوردار است که اقدام به آماده سازی قهوه ها به صورت تک کاپ و دو کاپ با توجه به مقدار مصرفی مد نظر خود نمود و با توجه به متریال مورد استفاده در ساخت این قهوه ساز، شاهد ارائه یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای به همراه طول عمر بالا می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *