ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

بیسکویت های پتی بور ساده از دیگر محصولات تولیدی شرکت مینو می باشد که قیمت های ارائه شده برای خرید عمده، از درصد تخفیف های قابل توجهی برخوردار است.
همانگونه که می دانید شرکت صنایع غذایی مینو در عرصه بیسکویت سازی نیز توانسته توانمندی های خود را به بهترین شکل به نمایش گذارد و انواع بیسکویت ها با ترکیبات و طعم های متنوع به بازار عرضه نماید و از طرفی، بیسکویت های مذکور نیز دارای نام های تجاری مختلف هستند.

بیسکویت های پتی بور
از انواع خوشمزه ترین بیسکویت هایی می باشد که توسط شرکت های متعددی به بازار مصرفی عرضه شده و در این زمینه مینو نیز به عنوان یکی از تولید کنندگانی است که با هدف حفظ سلامتی مصرف کنندگان، توانسته بهترین و سالم ترین بیسکویت ها را تولید و به بازار عرضه نماید.
در کنار بیسکویت های پتی بور ساده، شاهد آن هستیم که بیسکویت کاکائویی آن نیز به همراه کیفیت بالا تولید شده و با ارائه بسته بندی فولدپک، این امکان وجود دارد که شرایط بهداشتی کاملی را برای این محصول در نظر گرفت و وزن های ارائه شده برای این نوع بیسکویت ها به صورت صد گرمی می باشند.
با خرید عمده این نوع بیسکویت ها، این امکان وجود دارد که بسته به مسائلی همچون حجم خرید و همچنین اهداف تجاری مد نظر که می تواند برای پخش و یا صادرات باشد، درصد تخفیف های متفاوتی را ارائه نمود.

بیسکویت پتی بور

دسر بیسکویت پتی بور

مصرف بیسکویت های پتی بور به روش های متنوعی امکان پذیر خواهد بود که یک میان وعده خوب و پر انرژی به همراه چای یا دیگر نوشیدنی های داغ به حساب می آید. در مقابل مصرف این نوع بیسکویت ها می تواند در تهیه دسرها و شیرینی های مختلفی امکان پذیر باشد و از همین رو می توان انواع طعم و بسته بندی های مختلف را برای خرید عمده و پخش در بازار، انتخاب نمود.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.