کافی میکس

طرز تهیه کیک با پودر کافی میکس فوری

پودر کافی میکس فوری از بهترین مواد اولیه در طرز تهیه کیک های خانگی می باشد که شما هم می توانید با یادگیری روش آماده سازی، اقدام به درست کردن آن نمایید.
یکی از خوشمزه ترین و دلچسب ترین کیک و شیرینی هایی که امروزه می توان به تهیه آن اقدام نمود، مربوط به کیک هایی است که در مواد اولیه آن، از پودر قهوه های فوری یا کافی میکس استفاده می شود و این مسئله منجر می شود تا بتوان یک عطر و طعم عالی را ایجاد نمود و همانگونه که می دانید کافی میکس ها دارای یک عطر نافذی می باشند که به سادگی هر فردی را به خود جذب می نمایند و در ادامه به روش آماده سازی کیک های مذکور می توانیم اقدام نماییم.
یکی از مزیت های درست کردن کیک های کافی میکس خانگی، این است که به سادگی می توان اقدام به ایجاد خلاقیت های مختلف نمود و اضافه کردن کافی میکس از جمله پیشنهاداتی است که ارائه شده است.

کیک کافی میکس

مواد اولیه کیک کافی میکس:

سیصد گرم آرد
نمک
مارگارین یک و ¼ قاشق چایخوری
شکر یک فنجان
سه عدد تخم مرغ
وانیل
شیر ½ فنجان

پودر کافی میکس
فوری دو قاشق سوپ خوری

طرز تهیه کیک کافی میکس:

در ابتدا کره را به همراه شکر برای مدت هشت دقیقه با استفاده از همزن برقی ترکیب نموده و در مرحله بعدی، اقدام به اضافه کردن تخم مرغ به همراه وانیل نمایید و برای پنج دقیقه آن ها را هم بزنید.
آراد الک شده به همراه نمک را به ترکیب قبلی مرحله به مرحله اضافه نمایید و سپس سه چهارم از این مواد آماده شده را در ظرف دیگری ریخته و پودر کافی میکس موجود را به آن اضافه نمایید. از قالب های کیک صبحانه استفاده نمایید و برای این کار، آن را چرب و آردپاشی نموده و سپس نصف قالب ها را با استفاده از مواد کرم رنگ و نصف دیگر را با استفاده از مواد کافی میکس دار پر نمایید و این قالب را در طبقه وسط فر که با دمای 180 درجه گرم شده است، قرار دهید و زمان 45 دقیقه ای برای پخت آن، کافی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *