قهوه

دستگاه قهوه ساز برقی خانگی اسپرسو

دستگاه های قهوه ساز قابل استفاده در تهیه نوشیدنی اسپرسو، می توانند در مدل های برقی و یا گازی انتخاب شوند که خرید آن ها با پیشنهادات گسترده ای همراه است.
امروزه در صنعت قهوه، شاهد این مسئله هستیم که انواع دستگاه های قهوه ساز با کارایی های مختلف در حال طراحی و عرضه به بازار می باشد که این نوع تجهیزات، با توجه به نیازهایی که مشتریان در قشرهای مختلف دارند، با اندازه های مختلف و همچنین کارایی های گوناگون طراحی و ساخته می شوند.
گاستروبک از جمله سازندگان دستگاه های قهوه ساز برقی در جهان می باشد که طراحی ماشین های اسپرسو ساز خود را برای مصارف خانگی و همچنین کافی شاپی به انجام می رساند و هر کدام نیز دارای ویژگی ها و کارایی و در نهایت قیمت های مخصوص به خود خواهند بود.

قهوه ساز خانگی

مشخصات قهوه ساز خانگی


دستگاه قهوه ساز گاستروبک
با مدل 42606 از ماشین های 1250 وات می باشد که امکان تهیه و آماده سازی همزمان دو فنجان قهوه اسپرسو را به همراه کرمای عالی فراهم می سازد.
در خصوص معرفی بخش های مختلف این دستگاه قهوه ساز، می توان به دارا بودن فیلترهای مخصوص اشاره نمود که این مسئله سبب می شود تا تهیه نوشیدنی قهوه به سادگی انجام پذیرد و از طرفی نازل بخار این دستگاه نیز با توجه به اینکه از پمپ ایتالیایی تشکیل شده است، کیفیت و طول عمر بالایی را برای دستگاه قهوه ساز مذکور ایجاد می نماید و این امکان فراهم می شود که بتوان اقدام به تهیه یک کاپوچینو عالی نمود.
بدنه این دستگاه قهوه ساز برقی از جنس استیل می باشد و در نتیجه مقاومت آن را در برابر آسیب های محیطی نیز افزایش می دهد و با دارا بودن فشار بخار پانزده بار، شاهد آن هستیم که توانایی های این دستگاه برای تهیه نوشیدنی های دیگر نیز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *