صادرات شکلات

قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو چند کاره

دستگاه قهوه ساز چند کاره دلونگی با مدل 264 از بهترین ماشین های اسپرسو ساز موجود در بازار می باشد که با توجه به قیمت مناسب آن، کارایی گسترده ای نیز به همراه دارد.
کافی شاپ ها و رستوران ها به عنوان یکی از اصلی ترین موقعیت های مکانی می باشند که نیاز به استفاده از دستگاه های قهوه ساز دارند و هر چه بتوان در این زمینه، سرمایه بیشتری را به کار گرفت، از دستگاه های پیشرفته تر به همراه کارایی بیشتر می توان استفاده نمود.

قهوه سازهای اسپرسو
دلونگی با مدل 264، از جمله کاربردی ترین گزینه های قابل پیشنهادی با فشار بخار پانزده بار به همراه توان 1750 وات می باشد و این دستگاه قهوه ساز، از توانایی لازم برای تهیه انواع نوشیدنی های مختلف با بهترین کیفیت برخوردار می باشد.

دستگاه قهوه ساز

کاربرد دستگاه قهوه ساز چند کاره

از دستگاه های قهوه ساز چند کاره مانند دلونگی، می توان استفاده های گسترده از جمله برای تهیه کاپوچینو، اسپرسو، هات چاکلت و دیگر نوشیدنی های فوری داشت به گونه ای که این نوع دستگاه از انتخابگر مناسب برای تهیه طعم های مختلف قهوه از قبیل شیری و غلیظ نیز برخوردار می باشد.
با توجه به ظرفیت مخزن دستگاه قهوه ساز مذکور، این امکان وجود دارد که در هر سری، حداقل ده فنجان قهوه را آماده نمود و از طرفی دارا بودن قوری گرم نگهدارنده نیز این امکان را فراهم می سازد تا بتوان نوشیدنی های تهیه شده را به صورت گرم نگهداری نمود تا در نهایت برای پذیرایی های خود، مورد استفاده قرار داد.
این تنها به عنوان یکی از پیشنهادات در زمینه خرید از دستگاه های قهوه ساز می باشد حال آنکه مدل های دیگر با کارایی و قیمت های متنوع نیز در بازار وجود دارد که مشتریان می توانند در این زمینه به منظور خرید خود، این مرکز را برای مشاوره و سفارش خود، انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *