صادرات شکلات

قیمت بهترین دانه قهوه اسپرسو

از بهترین دانه های قهوه مورد استفاده در میکس های اسپرسو، می توان به عربیکا اشاره نمود که با توجه به تنوع بالای قیمت های عرضه شده، شاهد تفاوت در کیفیت نیز خواهیم بود.
تنوع قهوه ها در بازار امروزی با گسترش بسیاری به لحاظ عطر و طعم و کیفیت همراه بوده است و همانگونه که می دانید قهوه ها از دسته بندی های مختلفی برخوردار هستند و قهوه های عربیکا و روبوستا، از دو گونه پرکاربرد در بازار می باشند که امکان تهیه بهترین و پرمصرف ترین نوشیدنی ها را فراهم می آورند.
در همین زمینه قهوه های عربیکا به عنوان یکی از انواع گونه هایی خواهد بود که مصرف بالای آن به دلیل داشتن عطر و طعم ویژه آن انجام می پذیرد و در کشورهایی همچون یمن، کلمبیا، کنیا شاهد بیشترین حجم تولید این نوع دانه های قهوه هستیم.
قهوه های عربیکا از دیگر ویژگی هایی که برخوردار هستند مربوط به داشتن اندازه دانه های بزرگتر و درشتر می باشند و هر چه این ویژگی بیشتر باشد، کیفیت قهوه ها نیز بالاتر می رود و از همین رو یکی از بهترین نمونه دانه های قهوه قابل استفاده در تهیه اسپرسو، مربوط به قهوه های عربیکا خواهد بود.

قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو عربیکا

میکس های عربیکا، در نتیجه ترکیبی از دانه های قهوه از عربیکاهای مختلف تولید می شوند اما به منظور افزایش درصد کافئین قهوه های میکس شده، شاهد آن هستیم که از دانه های روبوستا از جمله چری و پی بی نیز استفاده می شود و این نوع قهوه ها نیز به نوبه خود با توجه به رست و درجه آسیابی که دارند، می توانند طعم های متنوعی را ایجاد نمایند و در این مرکز، انواع بهترین میکس های قهوه را برای خرید عمده مشتریان، ارائه نموده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *