کافی میکس

قیمت پودر کافی میکس بدون شکر کلاسنو

پودر کافی میکس های کلاسنو که در مدل های بدون شکر نیز تولید می شوند، که بسته به حجم خرید، درصد تخفیف های ارائه شده متفاوت بوده و در نتیجه برروی قیمت های آن نیز تاثیر می گذارد.
یکی از انواع پودر های نوشیدنی پرکاربرد در جهان، مربوط به کافی میکس ها می باشد که این محصول برای آماده سازی به جهت مصرف، به هیچ گونه تجهیزاتی نیاز ندارد و همین مسئله منجر می شود تا میزان افراد علاقه مند به استفاده از این نوع پودر های نوشیدنی فوری نیز افزایش یابد.
در حال حاضر کلاسنو در سنگاپور از جمله شرکت هایی است که تولید بهترین پودر کافی میکس ها را به صورت هایی همچون به شکل بدون شکر به انجام می رساند و همین مسئله منجر به کاهش میزان کالری موجود در این نوشیدنی خواهد شد و در نهایت شاهد آن هستیم که مصرف نوشیدنی کافی میکس بدون شکر برای افرادی که دارای اضافه وزنی هستند گزینه پیشنهادی ویژه ای خواهد بود.

کافی میکس و چاقی

آیا کافی میکس چاق میکند؟


مصرف کافی میکس
می تواند در صورتی که از نمونه های بدون شکر و به صورت منظم انجام پذیرد، نتیجه مثبتی در لاغری و چربی سوزی به دلیل دارا بودن درصدی کافئین به همراه داشته باشد و این در حالی است که در صورت استفاده از کافی میکس های معمولی، مصرف زیادی آن منجر به اضافه وزنی می شود.

پودر کافی میکس های کلاسنو
از جمله برندهای مطرح و شناخته شده ای می باشد که مصرف آن می تواند برای هر فردی و با هر شرایطی، گزینه مناسبی به حساب آید و از همین رو با واردات انواع طعم ها و مدل های آن، امکان خرید عمده برای فروشگاه ها و مراکز پخش را با درصد تخفیف های مناسب نیز فراهم ساخته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *