شکلات

بازار پخش عمده محصولات شکلات تافی فی

شکلات های تافی فی از محصولات شرکت اشتورک آلمان می باشد که تنوع چشم گیر آن سبب شده تا در بازار ایران نیز، پخش عمده آن با استقبال ویژه ای همراه باشد.
فراوری شکلات به همراه کارامل و مغز فندق از جمله مواردی است که منجر به تولید مرغوب ترین شکلات ها با نام تجاری تافی فی شده و واردات این نوع شکلات های مرغوب فندقی سبب می شود تا امکان پخش آن در بازار ایران نیز فراهم شود.
شرکت اشتورک آلمان، تولیدات خود در زمینه شکلات و آبنبات را با نام های تجاری متنوعی به انجام رسانیده است که در کنار شکلات های تافی فی، می توان به محصولاتی همچون شکلات های مرسی و ریزن اشاره نمود که این نوع شکلات ها نیز با توجه به نوع بسته بندی هایی که دارند، می توانند در موقعیت های خاصی مورد استفاده قرار گیرند.
تافی فی های 400 گرمی شامل 48 عدد شکلات کاراملی با روکش شکلاتی و مغز فندق می باشد که این نوع شکلات ها می توانند در وزن ها و تعداد کمتر نیز قابل فروش باشند.

واردات شکلات تافی فی

از مزیت های شکلات های تافی فی می توان به واردات این محصولات به صورت مجوزدار و قانونی اشاره نمود و همین مسئله منجر به ایجاد یک بازار امن و مطمئن به جهت تجارت و سودآوری می شود و همانگونه که می دانید با توجه به سخت گیری های ایجاد شده در مسیر شکلات های قاچاق، این نوع شکلات های تافی فی می تواند انتخاب آگاهانه ای به حساب آید.
بخش دیگری از شکلات های تولیدی این مجموعه، اختصاص به شکلات های کادویی و پذیرایی مرسی دارد که این برند از شناخت بیشتری در بازار برخوردار است و از همین رو فروش بالاتری را دارد که توانسته ایم شرایط تامین عمده این نوع شکلات ها را نیز فراهم سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *