قهوه

پخش عمده دانه قهوه روبوستا برزیل

قهوه های روبوستا از دانه های کشت شده در برزیل می باشد که پخش عمده آن در بازار ایران با رست های متنوعی انجام می پذیرد اما آیا این مسئله برروی قیمت های آن نیز تاثیر می گذارد؟
تولید دانه های قهوه با بیشترین حجم در برزیل انجام می پذیرد به گونه ای که بر اساس آمار جمع آوری شده، یک سوم از کل قهوه های عرضه شده به بازار مصرفی، اختصاص به قهوه هایی است که در برزیل کشت می شوند و این کشور با فعالیت های کشاورزی خود در آمریکای جنوبی توانسته یک منبع اقتصادی ویژه را ایجاد نماید و در این زمینه انواع دانه های قهوه از روبوستا و عربیکا با بهترین کیفیت در حال کشت می باشند.
این نوع قهوه ها با توجه به کیفیت و همچنین طعم به خصوصی که دارند، توانسته اند در بازار ایران نیز به کسب بهترین جایگاه از لحاظ فروش دست یابند و از همین رو با توجه به میزان مصرف بالای این نوع قهوه ها در تهیه نوشیدنی های مختلف، این امکان را فراهم آورده ایم که فروش عمده این دانه ها را با رست های مختلف از طریق این مرکز به انجام رسانیم.

قهوه روبوستا، چه ویژگی هایی دارد؟

قهوه های روبوستا با توجه به ویژگی هایی که در ظاهر آن ها وجود دارد، می توانند قابل شناسایی باشند و شناخت این موارد می تواند در تجارت موفق این حوزه کمک نماید.
درصد بالای میزان کافئین قهوه های روبوستا از جمله ویژگی هایی است که سبب می شود تا این نوع قهوه ها در میکس های پرکافئین مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی این نوع قهوه ها دارای اندازه های ریز بوده و این ها از جمله مشخصه های دانه های قهوه روبوستا به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *