شکلات

واردات انواع شکلات کاکائویی اشتورک

اشتورک از کمپانی های بزرگ شکلات سازی می باشد که انواع محصولات کاکائویی را تولید می نماید و واردات آن به بازار ایران، سبب ایجاد یک موقعیت خوب سودآوری شده است.
آلمان از جمله کشورهایی است که برندهای متعددی در زمینه شکلات سازی در آن فعالیت می نمایند که این مسئله سبب می شود تا شاهد ارائه تنوع چشم گیری از جدیدترین و پرفروش ترین شکلات ها به بازار باشیم به گونه ای که در حال حاضر نیز این کمپانی، انواع برندهای تجاری را از جمله شکلات های تافی فی، مرسی، اورجینال را به همراه انواع وزن های مختلف از بسته بندی ها را به بازار عرضه نموده است و این نوع شکلات ها در ایران نیز بازخورد مناسبی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان به همراه داشته است.

شکلات اشتورک

محصولات شکلات شرکت اشتورک

کمپانی اشتورک در زمینه شکلات سازی، انواع تافی، آبنبات و کاکائو را با مغزها و طعم های متنوع به همراه برندهای تجاری مختلف به بازار عرضه نموده است که در این زمینه مرسی به عنوان شناخته شده ترین برند تجاری شرکت اشتورک در زمینه شکلات سازی می باشد که محصولات خود را در خصوص شکلات های کادویی در وزن های مختلف ارائه نموده است.
این نوع شکلات های کادویی با دارا بودن وزن های مختلف خود، از هشت طعم متفاوت تشکیل شده اند و همین مسئله نیز از جمله عوامل تاثیر گذار برروی حجم فروش این نوع شکلات ها می باشد که برای عرضه مستقیم آن ها به بازار، این سایت را مرجعی برای سفارشات عمده قرار داده ایم.
شکلات های تافی فی که به صورت مغزدار فندقی تولید می شوند نیز از دیگر تولیدات شرکت اشتورک آلمان می باشد که شکلات هایی مناسب پذیرایی را به همراه ظاهر زیبا و طعم منحصر به فرد توانسته به بازار ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *