ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

جنوا از تولید کنندگان قهوه جوش های گازی حرفه ای برای تهیه اسپرسو می باشد که در فروش عمده آن، درصد تخفیف های متفاوتی مد نظر قرار گرفته شده است.
انتخاب قهوه جوش ها از مهم ترین تجهیزاتی می باشد که در زمینه تهیه قهوه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه بسته به اولویت های مد نظر مشتریان، شاهد آن هستیم که انواع قهوه جوش ها و قهوه سازهای خانگی و صنعتی به صورت برقی، دستی و روگازی در حال طراحی و عرضه به بازار می باشند و به نوبه خود نیز می توانند قیمت های متنوعی را به همراه آورند.

قهوه جوش های دستی
از مهم ترین ویژگی هایی که دارند مربوط به اندازه های کوچک آن ها می باشد و از طرفی قیمت های آن ها نیز به نسبت دیگر قهوه جوش ها نیز کمتر می باشد.

قهوه جوش گازی

انواع قهوه جوش گازی


قهوه جوش های روگازی
جنوا به عنوان یکی از بهترین برندهایی می باشد که با بدنه آلومینیومی خود می توانند بهترین گزینه برای استفاده در بخش های خانگی به حساب آیند و از دیگر مزیت های آن ها می توان به داشتن قیمت های ارزان اشاره نمود.
این نوع قهوه جوش ها در اندازه ها و شکل ها و همچنین با انواع ظرفیت های مختلف طراحی می شوند و هر کدام به نوبه خود می تواند برای یک نیاز و زمینه کاربردی خاصی مورد استفاده قرار گیرد.
جنوا از جمله برندهای چینی فعال در عرصه ساخت قهوه جوش های ارزان قیمت و متنوع می باشد که توانسته نیاز بازار ایران را نیز به انواع قهوه جوش های اسپرسو به بهترین شکل تامین نماید و امکان خرید عمده آن نیز از طریق این سایت، وجود دارد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.