نسکافه

عرضه پودر نسکافه کاپوچینو کیلویی کلاسیک

پودر نسکافه و کاپوچینو با طعم های کلاسیک، قابل عرضه به صورت کیلویی خواهند بود که زمینه های کاربردی گسترده آن، زمینه سازی برای ایجاد خرید عمده اینترنتی نیز می باشد.

پودر نسکافه
از جمله مواد اولیه ای می باشد که دارای زمینه های کاربردی گسترده ای در صنعت مواد غذایی می باشد و علاوه بر امکان استفاده از پودر نسکافه ها در تهیه انواع نوشیدنی های مختلف، شاهد این مسئله نیز هستیم که از این محصول نیز می توان به منظور درست کردن انواع کیک، شیرینی، دسر، ژله، بستنی و … با طعم نسکافه به همراه رنگ مناسب استفاده نمود.
تولید نسکافه ها با توجه به شرایط فراوری که دارند سبب می شود تا با تفاوت هایی در رنگ و طعم آن ها همراه باشد و در همین زمینه پودر نسکافه های کلاسیک با توجه به قیمت های پایین تری که دارند، به عنوان یکی از بهترین مواردی خواهد بود که می تواند در امر شیرینی پزی و فعالیت های صنعتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نسکافه گلد

نسکافه گلد کیلویی

عرضه پودر نسکافه های گلد و کلاسیک برای فعالیت های کافی شاپی و همچنین استفاده در امور صنعتی می تواند به صورت کیلویی انجام پذیرد که در نتیجه این امر، شاهد کاهش قیمت های آن به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی خواهیم بود.
این نوع پودر نسکافه ها با توجه به حوزه های کاربردی شما مشتریان می تواند در انواع مدل ها و رنگ ها قابل فروش باشد که برای خرید عمده خود می توانید اقدام به تماس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *