قهوه

واردات انواع دستگاه قهوه ساز ایتالیایی آستوریا

واردات دستگاه های ایتالیایی قهوه ساز آستوریا با انواع مدل ها و قیمت های متنوع، از چه ویژگی هایی برخوردار است که سبب شده تا به کافی شاپ ها پیشنهاد شود؟
یکی از اصلی ترین تجهیزات تشکیل دهنده کافی شاپ ها، اختصاص به قهوه سازهای آن دارد و در این زمینه بسته به گستردگی کافی شاپ ها در شهرهای مختلف و میزان مصرف قهوه های اسپرسو و دیگر نوشیدنی ها در آن، این امکان وجود دارد که انواع مختلفی از قهوه سازها را به مشتریان پیشنهاد نمود.
یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای ایتالیایی سازنده دستگاه های قهوه ساز، می توان به اسپرسوساز ایتالیایی آستوریا اشاره نمود که مدل های متنوع آن، شامل انواع دستگاه های تک گروپ و دو گروپ به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد.
قدرت بالا به همراه قیمت های مقرون به صرفه آن ها از مهم ترین ویژگی های قابل بیان در خصوص دستگاه های قهوه ساز آستوریا می باشد که کافی شاپ ها بتوانند اقدام به خرید آن ها نمایند.

قهوه ساز

قهوه ساز صنعتی آستوریا

این دستگاه قهوه ساز ایتالیایی از این قابلیت برخوردار است که به صورت مستقیم به شیر آب و همچنین فاضلاب متصل شود که در همین زمینه انجام این کار سبب می شود تا بسیاری عملیات مربوط به نگهداری، کاهش یابد.
از طرفی استفاده از متریال محکم و مقاوم از دیگر ویژگی هایی خواهد بود که به افزایش طول عمر این دستگاه ها کمک می نماید تا بتوان از یک سال ضمانت آن نیز بهترین استفاده را به منظور درآمدزایی خود داشت.
یکی از انواع مدل دستگاه های قهوه ساز اسپرسو آستوریا، مربوط به مدل دو گروپ اتوماتیک آن می باشد که در کنار حرفه ای بودن خود، قهوه های بهتر و خوش طعم تری را آماده می نماید و از همین رو مصرف آن می تواند بهترین گزینه برای داشتن یک قهوه خانه حرفه ای به حساب آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *