قهوه

انواع دستگاه قهوه ساز خانگی فرنچ پرس

قهوه ساز های خانگی فرنچ پرس در انواع مدل دستگاه هایی هستند که برای درست کردن نوشیدنی فرانسه، می توان از آن استفاده نمود و امروزه ارزان ترین تا کاربردی ترین مدل ها در حال واردات می باشد.
فرنچ پرس، نامی است که به دستگاه های قهوه ساز مورد استفاده برای تهیه قهوه های فرنسه اطلاق شده است و در  این زمینه شاهد طراحی این قهوه سازها توسط شرکت های مختلف با رنگ و همچنین ظرفیت های متنوع هستیم که از جمله آن ها می توان به قهوه سازهای 350 میل اشاره نمود.
علاوه بر این از دیگر ظرفیت هایی که در خصوص قهوه سازهای فرنچ پرس می توان معرفی نمود، مربوط به ظرفیت 600 میل آن می باشد تا خانواده ها این نوع دستگاه های قهوه ساز را بر اساس نیاز و ظرفیت های مد نظر خود، خریداری نمایند و این سایت با تامین انواع مدل های متنوع به جهت تفاوت از لحاظ قیمت و کارایی، امکان خرید عمده را نیز برای مشتریان، فراهم ساخته است.

تهیه قهوه

تهیه قهوه با فرنچ پرس

علاوه بر قهوه فرانسه، انواع دمنوش ها را می توان به استفاده از فرنچ پرس تهیه نمود که در ادامه می کوشیم تا روش های کاربردی این نوع دستگاه ها را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

مواد اولیه قهوه فرانسه


پودر قهوه
با آسیاب متوسط
آب جوش
ماگ یا فنجان های مخصوص قهوه فرانسه

طرز تهیه قهوه فرانسه

به منظور درست کردن قهوه های فرانسه به ازای هر فنجان، شما نیاز به استفاده متوسط آب جوش 110 گرمی خواهید داشت. آب جوش با دمای 96 درجه سانتی گراد را در داخل محفظه فرنچ پرس ریخته و این کار را به اندازه یک چهارم ظرفیت دستگاه به انجام رسانید و در مرحله بعدی اقدام به اضافه کردن پودر قهوه فرانسه داخل محفظه نموده و آن را به خوبی تکان دهید.
نیمی از آب جوش آماده شده را برروی قهوه آسیاب شده ریخته و مدت زمان سی ثانیه ای را فرصت داده تا گازهای آن آزاد شده و شاهد ایجاد یک عطر بی نظیر از قهوه ها باشیم.
پس از مدت چهار تا شش دقیقه که قهوه ها خوب خیس خوردند، مابقی آب جوش موجود را نیز به قهوه ها اضافه نمایید و در گام آخر نیز با قرار دادن پیستون برروی قهوه، آن را به آرامی به سمت پایین فشار داده تا شاهد جداسازی تفاله های قهوه و نوشدینی آن باشیم و در این مرحله می توانید اقدام به ریختن قهوه درون فنجان های مخصوص نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *