ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

پودر هسته خرما برای درمان دیابت، یک داروی طبیعی و موثر می باشد که دارای بهترین و داغ ترین بازار برای فروش عمده با ترکیبات مختلف خواهد بود.
یکی از طبیعی ترین روش های درمانی برای دیابت و مشکلات قندی، مربوط به استفاده از پودر هسته خرما است که در طول سال های اخیر با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، برای پیشگیری و درمان بیماری های متعددی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که از مهم ترین آن ها به مشکلات مفاصل، پروستات و … اشاره نمود.
هسته خرما، با توجه به ترکیباتی که دارد می تواند اثرات مثبتی را در کاهش قند خون دارد و در تولید آن، شاهد سوزاندن هسته ها و آسیاب نمودن آن هستیم و در نتیجه این امر، می توان فواید بسیاری از جمله با استفاده به منظور سرمه چشم، به دست آورد.
با تولید پودر قهوه هسته خرما، شاهد این مسئله هستیم که یک داروی طبیعی مناسب برای عرضه در بازار فراهم شده است که مشتریان می توانند تامین عمده خود را با انواع بسته بندی ها از طریق این سایت به انجام رسانند.

قهوه خرما

پودر قهوه خرما

برای تولید پودر قهوه از هسته خرما، در گام نخست اقدام به شستشوی آن با آبگرم می نمایند و پس از جداسازی ناخالصی ها و زواید آن، ابتدا اقدام به خیس نمودن آن و در مرحله بعدی خشک نمودن به مدت هفت الی ده روز، زیر نور آفتاب می نمایند تا رطوبت آن، به صورت کامل گرفته شود.
با قرار دادن هسته های خرما در داخل فر، پس از ایجاد رنگ قهوه ای، فرصت سرد شدن را به آن داده و پس از سرد شدن، اقدام به آسیاب نموده و پس از آن نیز می توان اقدام به استفاده از آن نمود.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.