کاکائو

قیمت انواع کاکائو تخته ای تلخ روی کیک

کاکائوهای تخته ای با انواع طعم های تلخ، میوه ای و شیری برای استفاده جهت تزیین روی کیک تولید می شوند که شاهد تفاوت قیمت های بسیاری در بازار هستیم و سوال اصلی، مربوط به علت این امر می باشد.
از شکلات های مختلف می توان در حوزه های مصرفی متنوعی استفاده نمود که قنادی و شیرینی پزی به عنوان یکی از این مواردی خواهد بود که نیاز به استفاده از شکلات برای خوش طعم نمودن، تزیین و ایجاد طرح های جدید را دارد و از همین رو شرکت های متعددی اقدام به تولید این نوع کاکائوهای تخته ای نموده اند.
دوریکا به عنوان یکی از این برندهای تولید کننده کاکائوهای دراژه ای، تخته ای با طعم های میوه ای، شیرین، سفید و تلخ، قهوه، کاپوچینو و … می باشد که هر کدام نیز به نوبه خود دارای رنگ بندی های خاصی خواهد بود.
15 نوع رنگ مختلف ارائه شده برای کاکائو های تخته ای دوریکا از جمله مزیت هایی می باشد که افراد در حوزه لوازم قنادی، اقدام به انتخاب آن ها برای خرید عمده آن با زمینه های کاربردی گسترده نمایند.

کاکائو تخته ای

کاکائو تخته ای رنگی

رنگی بودن کاکائوهای تخته ای برروی طعم و مزه و همچنین عطر این نوع شکلات ها تاثیر می گذارد به گونه ای که انواع طعم های کاکائو توت فرنگی، پرتقالی، انبه، نعنا، کاپوچینو و … با بهترین کیفیت در حال تولید هستند و امکان استفاده از آن ها در عرصه های صنعت مواد غذایی با بیشترین حجم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *