کافی میکس

قیمت پودر کافی میکس کارامل کلاسنو

کلاسنو تولید کننده کافی میکس های مرغوب با طعم هایی نظیر کارامل می باشد که اطلاع از قیمت های عمده این پودر ها، برای خرید عمده آن، ضروری خواهد بود.
کلاسنو، شناخته شده ترین برند سنگاپور در زمینه تولید انواع مواد غذایی و نوشیدنی از جمله پودر کافی میکس می باشد که در این زمینه شاهد ارائه تنوع در طعم های این کافی میکس ها هستیم به گونه ای که انواع کافی میکس های کارامل، فندقی، خامه ای و … برای ذائقه های مختلف تولید و عرضه می شود.
مشتریان مختلف بر اساس موقعیت هایی که قصد مصرف محصول کافی میکس ها را دارند، اولویت های متعددی را برای خرید خود در نظر می گیرند که از مهم ترین آن ها مربوط به بحث های کیفیتی بوده و از همین رو کلاسنو می تواند یک پیشنهاد خاص در خصوص کافی میکس و همچنین دیگر پودرهای نوشیدنی همچون هات چاکلت، نسکافه و … باشد.
وزن های استاندارد انتخاب شده برای بسته بندی کافی میکس های مدادی، به صورت 18 گرمی بوده که در پک های 20 عددی قرار می گیرد و مشتریان می توانند خرید عمده خود را بر این اساس به انجام رسانند.

کافی میکس خامه ای

کافی میکس خامه ای کلاسنو

از دیگر طعم های منحصر به فرد کافی میکس های شرکت کلاسنو، می توان به طعم های خامه ای آن اشاره نمود که این نوع کافی میکس های خاص و منحصر به فرد با ترکیب از بهترین مواد اولیه، دارای طعم و کیفیت بی نظیری می باشد که مشتریان می توانند از موقعیت ایجاد شده برای ارائه سفارشات خود استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *