صادرات شکلات

قیمت قهوه های فرانسوی مارک

قهوه های فرانسوی در بین دوستداران این نوشدنی داغ از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و بسیار می خواهند از قیمت انواع مارک خوب آن اطلاع داشته باشند.
در بین تمام روش هایی که برای دم کردن قهوه در دنیا ابداع شده است طرز تهیه ای که منسوب به فرانسوی ها می باشد بسیار پر طرفدار است.

قهوه های فرانسوی
حتما باید با همان دستگاه مختص خود سرو شوند و گرنه به هیچ عنوان کیفیت لازم را نخواهند داشت.
قهوه ای که توسط فرانسوی ها درست می شود در واقع همان قهوه برزیل است اما به دلیل اینکه نحوه دم کردن آنرا مردمان کشور فرانسه به سایر نقاط دنیا آموخته اند این قهوه به نام آنها شناخته می شود.
موارد لازم برای تهیه قهوه فرانسوی

  • اول اینکه بتوانیم طعم و عطر آنرا کنترل نماییم.
  • دوم باید ریختن قهوه به شکلی کاملا ملایم و آرام صورت پذیرد.
  • و در آخر اینکه بتوانیم بسیار خوب و به اندازه قهوه ها را با یکدیگر ترکیب کنیم.

انواع قهوه های فرانسوی

بهترین مارک هایی که در دنیا قهوه فرانسوی را به بازار عرضه می کنند برند های ایلی و لاوازا هستند.
این دو برند هر دو در کشور زیبا و باستانی ایتالیا فعالیت می کنند ولی به خاطر پر طرفدار بودن روش فرانسوی ها در دم کردن قهوه آنها هم مجاب گشته اند تا قهوه هایی را برای تهیه خوب این نوع از قهوه تولید نمایند.
اگر شما هم تمایل دارید تا قهوه فرانسوی را در داخل منزل برای خود سرو نمایید حتما باید دستگاه قهوه ساز داشته باشید این دستگاه ها با قیمت ای متنوعی در بازار موجود هستند.

روش شناختن قهوه فرانسوی اصل

با ریختن یک مقدار از این نوع قهوه بر روی آب می توانید به راحتی از اصل بودن آن مطلع گردید.
اگر قهوه بر روی آب برای مدتی باقی بماند آن قهوه اصل است و اگر درون آب رسوب کرده و یا به اصطلاح ته نشین شود آن قهوه تقلبی می باشد.

قهوه فرانسوی

قیمت قهوه های فرانسوی مارک در بازار متفاوت می باشد.
به عنوان مثال قیمت قهوه های فرانسوی مارک ایلی به دلیل اینکه این شرکت در تولید قهوه های خود فقط از دانه عربیکای خالص بهره می برد گران می باشد.
ولی قیمت همین قهوه با مارک تولیدی لاوازا به خاطر اینکه این برند ایتالیایی از ترکیب دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با هم استفاده می کند مناسب تر و ارزان تر می باشد.
کسانی که می خواهند یک قهوه فرانسوی مارک را نوش جان کنند می توانند به کافی شاپ ها مراجعه کرده و یک فنجان از آن را سفارش داده و تناول نمایند.
ولی اگر خواهان تهیه آن در منزل می باشید اول باید یک دستگاه قهوه ساز خوب را خریداری نمایید و بعد از آن، با خرید پودر های قهوه ای که برای سرو قهوه فرانسه مناسب هستند آن را برای خود آماده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *