قهوه

تهیه قهوه برزیل در ایران

خیلی از تولید کنندگان محصولات قهوه در ایران به دنبال تهیه بهترین دانه قهوه برزیل هستند به همین خاطر سخت می کوشند تا یک مرکز عرضه خوب آن را پیدا کنند.
برزیل کشوری است که جمعیت فراوانی دارد و در آمریکای جنوبی واقع شده است.
این سرزمین بزرگترین کشور در کاشت و برداشت قهوه شناخته شده است. گونه عربیکا در این کشور چهار برابر گونه روبوستا کشت می شود.
دانه های قهوه در برزیل با کیفیت های گوناگونی یافت می شود و درجه بندی آنها تعیین کننده قیمت نهایی این محصولات است.
البته نوع فرآوری که برای جدا کردن پوست قرمز و همچنین خشک کردن دانه ها بر روی آنها صورت می پذیرد سبب ایجاد طعم و مزه خاصی می شود که در تعیین قیمت دانه های قهوه نقش مهمی را ایفا می کند.
گونه قهوه عربیکا بیشتر در ارتفاعات بالای دو هزار پا رشد می کند و دانه قهوه روبوستا در مناطق پست می روید و به بار می نشیند.
گونه اول خیای صدمه پذیر است و نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. کاشت گونه عربیکا با دردسر های خاصی همراه است و برداشت آن از ارتفاعات نیز کار را برای کشاوزران بسیار دشوارتر می کند.
اما گونه دوم در برابر آسیب ها کاملا مقاوم است و زحمت کمی را بر روی دوش مزرعه داران می گذارد.
نوع آب و هوای برزیل سبب شده که دانه قهوه کشت شده در آن در کل از عطر و طعم خوبی برخوردار باشد به خاطر همین خیلی از افراد به دنبال تهیه قهوه برزیل هستند.

قهوه برزیل

قهوه برزیل در ایران

ایران یکی از خریدارن بزرگ دانه قهوه برزیل است و سالانه مقادیر زیادی از آن را وارد کشور می کند.
خیلی از تولید کنندگان محصولات قهوه در کشورمان به دنبال خرید این محصول هستند.
مراکز عرضه زیادی در ایران وجود دارد که این محصول را با درجه بندی های مختلف به مشتریان خود ارایه می دهند اما برخی از آنها دارای سایت اینترنتی نیز می باشند و این موضوع سبب شده تا از تمامی نقاط ایران سفارش داشته باشند و مشتریان خیلی راحت با آنها تماس حاصل کنند.
در این صورت مصرف کنندگان بدون طی مسافت و صرف هزینه های زیادی می توانند بهترین دانه قهوه برزیل را تهیه کنند به شرط آن که در انتخاب خود دقت لازم را به خرج دهند و با یک مرکز معتبر ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *