قهوه

نحوه واردات قهوه سبز خام از برزیل

واردات قهوه خام سبز به ایران از برزیل به مقدار بیشتری انجام می شود و لازم است که با قوانین اولیه آن آشنا شد و نحوه ورود این محصول به کشور را دانست.

قهوه سبز
خام محصولی صد در صد وارداتی است چون در ایران به کشت آن پرداخته نمی شود.
آمریکای جنوبی یکی از مهمترین بخش های دنیا برای تولید قهوه به شمار می رود.
یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده قهوه در جهان برزیل می باشد که سهم بالایی در تامین این دانه بااهمیت را دارد.
برزیل قهوه های مختلفی را کشت می کند که مهمترین آنها روبوستا است. ویژگی بارز این قهوه طعم قوی تری است که به نسبت انواع مشابه پرورش یافته در دیگر نقاط جهان، دارند.
البته مارک های قهوه را هم در این کشور می توان یافت ولی قهوه سبز آن به میزان بالایی به دیگر نقاط جهان همچون ایران، صادر می شود.

قهوه خام

واردات قهوه سبز خام برزیل


قهوه خام
را به هر صورتی نمی توان وارد کشور کرد. طبق قوانین نحوه واردات، این محصول باید مراحل مقدماتی مربوط به فرآوری شدن خود را حتما در کشور مبدا طی کند تا پس از آن جواز ورود به کشور را کسب نماید.
برای واردات قهوه سبز خام برزیلی، باید توجه داشت که کیسه های مخصوصی به کار گرفته شود. البته تولیدکنندگان این محصول خود دارای بسته بندی های معینی هستند که بر روی آنها تمامی اطلاعات مورد نیاز درج گردیده است و این امر، کار را برای واردات آنها آسان تر می کند.
60 الی 70 کیلوگرم، وزن های مورد تایید برای قهوه خام سبز وارداتی هستند و این نوع از بسته بندی جزو مواردی است که چگونگی حمل و نقل و نحوه صادرات را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *