ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

دانه قهوه عربیکا به خاطر اینکه از گونه دیگر آن شیرین تر می باشد و دارای عطر و طعم مناسب تری هم هست آمار فروش بالایی را در بازار قهوه به خود اختصاص داداه است.
دانه های قهوه به سه گونه در مزارع قهوه کشت می شوند که دانه عربیکا دارای معروفیت بیشتری می باشد.
دانه قهوه عربیکا به خاطر طعم شیرین تر خود از جایگاه ویژه ای در بین قهوه نوشان برخوردار است.
اکثر کسانی که قهوه را به عنوان یک نوشیدنی داغ به سایر اشربه دیگر ترجیح می دهند تمایل دارند از قهوه ای استفاده کنند که از دانه های خام عربیکا به دست آمده باشد.

دانه قهوه عربیکا


دانه قهوه عربیکا
بیشتر در ارتفاعات کوهستانی مناطق استوایی رشد می نماید.
مهمترین خاستگاه دانه قهوه عربیکا شیرین کشور های جامائیکا و گواتمالا هستند.
در جامائیکا این دانه قهوه در ارتفاعات بلو مانتین رشد می نماید که قهوه تولید این کشور با همین نام معرف جهانیان بود و از گران قیمت ترین دانه های قهوه جهان به حساب می آید.
در کشور گواتمالا هم دانه عربیکا در ارتفاعات کوهستانی آنتیگوا و آتیتلان به عمل می آید و فرق عمده آن با سایر همنوعانش این است که در زیر سایه های درختان جنگل های بارانی قد می کشد.
فروش انواع دانه قهوه عربیکا در تمامی فروشگاه های عرضه قهوه از آمار بالایی برخوردار است.
اکثرا دوست دارند قهوه ای را نوش جان نمایند که علاوه بر اینکه دارای عطر و طعم خوشایندی می باشد از تلخی گزنده قهوه هم به دور باشد.
دانه قهوه عربیکا به دلیل مزایایی که دارد به صورت ترکیبی با گونه دیگر قهوه که روبوستا نام دارد به فروش می رسد و این بیشتر بدان خاطر است که طعم شیرین عربیکا مزه تلخ و گزنده روبوستا را خنثی نماید.
آمار فروش بسیار بالای دانه قهوه شیرین عربیکا فروشندگان و تولید کنندگان آن را مجاب کرده است تا برای معرفی بیشتر و همچنین سود بالای خود اقدام به شناساندن آن به دوستداران قهوه از طریق ایجاد سایت های اینترنتی نمایند.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.