ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

آدامس خرسی یکی از خاطره انگیز ترین تنقلاتی است که هنوز با گذشت سال ها می توانیم فروش عمده ای را برای آن شاهد باشیم.
هر چند عجیب به نظر می رسد اما با وجود آدامس های رنگارنگ امروزی، آدامس قدیمی خرسی همچنان محبوب است و حتی در اینترنت هم زیاد مورد جستجو قرار می گیرد. جالب است که خرید و فروش عمده آن هم در فضای مجازی دارای اهمیت و توجه است.
این آدامس در گروه آدامس های بادکنکی قرار دارد و بدیهی است که یکی از سرگرمی های بزرگ در هنگام جویدن آن، تولید حباب های بزرگ می باشد.

آدامس خرسی ساخت کجاست؟

عده زیادی دوست دارند پاسخ این سوال را بدانند که آدامس خرسی ساخت کجاست؟
آدامس خرسی متعلق به شرق آسیا و کشور ژاپن می باشد و محصولی است که فروش عمده آن بیشتر در ایران، هند و همچنین پاکستان رقم می خورد.
آدامس های خرسی به طور کل دو طرح بیشتر برای بسته بندی خود ندارند که بر روی هر دو آنها، نقش خرس، دیده می شود. البته هیچ تفاوتی از نظر طعم و قابلیت ایجاد حباب بین این دو بسته بندی، به چشم نمی خورد.
رنگ زرد و قرمز پوست این آدامس ها در کنار خرس های سیاه رنگش برای عده زیادی به یک نوستالژی تبدیل شده است و عده زیادی با آدامس های خرسی، خاطره دارند.

فروش آدامس خرسی

marukawa شرکتی است که تولید آدامس های خرسی را به انجام رسانده و همچنان نیز این محصول را تهیه می کند و به بازار کشورهای مختلف ارائه می نماید.
این امر که همچنان آدامس های خرسی با وجود رقیبانی قدر، محبوب هستند، گویای اثر خاطره انگیز بودن یک محصول بر روی میزان فروش آن می باشد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.