ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

چرا آمار فروش بیسکویت های ساده در نمایندگی های توزیع نسبتا بالا است؟ شرکت بیسکویت فرخنده یکی از خوشمزه ترین بیسکویت های موجود در کشور را تولید میکند.
بیسکویت غذا نیست اما میتوان آن را یک میان وعده مهم به حساب آورد که در رفع احساس گرسنگی نقش زیادی بازی میکند. انواع بیسکویت های میوه ای، شکلاتی، کرم دار، سبوسدار و … در بازار وجود دارند اما بیسکویت های ساده همچنان جایگاه محبوب خود را حفظ کرده اند.


چرا مردم بیسکویت ساده دوست دارند؟

بیسکویت را معمولا همراه با چای میخوردند و یا حتی برخی افراد دوست دارند آن ار با آب میوه یا شیر میل کنند. اما تا به حال فکر کرده اید که کدام نوع بیسکویت با این نوشیدنی ها خوشمزه تر است؟ بله، درست حدس زدید، بیسکویت ساده با چای طعم خیلی بهتری دارد. در واقع بیشکویت ساده باعث خواهد شد طعم نوشیدنی از بین نرود. همچنین بیسکویت ساده با سلایق بیشتری هماهنگی دارد و میتوان آن را برای پذیرایی از مهمان با خیال راحت استفاده کرد و تقریبا مطمئن بود که مهمان این نوع پذیرایی را دوست دارد.


بیسکویت فرخنده اصفهان:

فرخنده نامی نیست که در ایارن نیاز به معرفی داشته باشد. این بیسکویت با کیفیت و تقریبا ارازن قیمت را میتوان در میان اقشار مختلف مردم دید. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است فرخنده بتواند در این سالها در همه جا محبوب باشد، تازگی محصولات است. عطر خوبی که از این بیسکویت به مشام میرسد گواه تازگی آن است و برای مدت ها نیز ماندگار میماند. عامل مهم بعدی در پر طرفدار بودن فرخنده نوع بسته یندی است که باعث شده است در عین سادگی و ارزانی نفوز رطوبت و آلودگی به بیسکویت ناممکن شود و نگهداری آن نیز آسان گردد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.