کافی میکس

طرز تهیه کافی میکس بدون شکر رژیمی

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که خودتان در خانه کافی میکس درست کنید؟ طرز تهیه کافی میکس چگونه است؟ آیا میتوان کافی میکس را به صورت رژیمی و بدون شکر نیز درست کرد؟
کافی میکس یکی از نوشیدنی هایی است که به علت فوری بودن طرفداران زیادی دارد اما با این حال برخی از افراد ترجیح میدهند خودشان در خانه این نوشیدنی گرم را درست کنند. شاید این افراد میخواهند از رژیمی بودن کافی میکس مطمئن شوند و یا شاید از جمله افرادی هستند که به آشپزی و تهیه دسر و نوشیدنی علاقه دارند و میخواهند در عین داشتن یک کافی میکس خانگی از درست کردن آن نیز لذت ببرند.


کافی میکس رژیمی چیست؟

کافی میکس ها همانطور که از نامشان پیداست ترکیبی از قهوه و مواد دیگر هستند. یکی از این مواد قند یا شکر است که باعث میشود برخی افراد با تردید نسبت به کافی میکس نگاه کنند. کافی میکس رژیمی، کافی میکسی میباشد که قند یا شکر ندارد و میتوان بدون نگرانی از چاق شدن آن را مصرف کرد.


طرز تهیه کافی میکس:

اولین چیزی که برای تهیه یک کافی میکس خانگی خوشمزه نیاز دارید، قهوه است که میتوانید از قهوه ترک یا اسپرسو استفاده کنید. بعد از تهیه قهوه نوبت به ماده اصلی بعدی میرسد. بله، این ماده چیزی نیست جز شیر. اگر منع مصرف چربی ندارید، استفاده از شیر پر چرب میتواند در طعم نهایی بسیار موثر باشد.

در ادامه میتوانید شکر یا قند را به میزان دلخواه اضافه کرده و کافی میکس را با کمی دارچین یا پودر فندق طعم دار کنید. همه این مواد را رو شعله ملایم با هم مخلوط کرده و بعد از یک جوش شعله را خاموش کنید. کافی میکس خانگی شما حاضر است و میتوانید از خوردن آن حس خوبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *