صادرات شکلات

قیمت قهوه دانه درشت خوش طعم کلمبیا

قهوه خوش طعم از چه دانه هایی تهیه می شود؟ قهوه دانه درشت یا دانه ریز برای قهوه ایتالیایی مناسبتر است؟ قیمت قهوه کلمبیا مرغوب با چه رنجی است؟
اکثر قهوه نوش های حرفه ای، نام قهوه کلمبیا را در رأس خرید خود قرار می دهند چراکه از کیفیت و طعم آن مطمئن هستند. در این کشور تلاش های فراوان و پیگیر برای تولید قهوه خاص با هر منطقه کشت شده وجود دارد تا طعم بسیار قوی و عطر غلیظ هر قهوه را تامین کنند.
بطور مثال قهوه های کشت شده در مناطق نارینو، کائوکا و هویلا جز قهوه های اسپشیالتی هستند و دیگر نیازی به تعریف نیست.
طبق نظریه پردازان کلمبیا، هرچقدر اندازه دانه قهوه درشت تر باشد کیفیت قهوه دم شده بالاتر خواهد بود و طعم قوی قهوه کاملا حس خواهد شد. انواع قهوه های ایتالیایی چون بصورت بسیار دانه ریز، دم می شوند از دانه های قهوه مرغوب کلمبیا و برزیل استفاده می کنند که درست قبل از دم شدن آسیاب می گردند و عطر آنها بسیار هوس برانگیز خواهد بود.
قیمت قهوه کلمبیا با توجه به اینکه در هر منطقه کشت، بسته بندی خاص همان منطقه انجام می شود. از لحاظ کیفیت و طعم بسیار متفاوت خواهند بود ولی درکل زیر نظر اتحادیه قهوه کلمبیا بوده که بطور استاندارد تولید قهوه را زیر نظر دارد.
خرید قهوه دانه درشت کلمبیا در مصرف خانگی با وزن 250 گرم و در خرید عمده بصورت 1 کیلویی با قیمت مناسب هم تراز با سایر برندهای معروف دانه قهوه عرضه می گردد که درصورت خرید از تخفیفات ویژه ما برخوردار خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *