قهوه

خاصیت دارویی قهوه تلخ ضد سرطان

آیا با خاصیت دارویی قهوه آشنا هستید؟ آیا با نقش ضد سرطان بودن قهوه تلخ و سبز به عنوان دارو، در حفظ سلامتی اطلاعاتی دارید؟
دانه های قهوه بعد از چیده شدن به رنگ سبز بوده که تازه ترین قهوه نام می گیرد. حال می توان آن ها را بو داده و یا بطور خام بعنوان یک داروی گیاهی مصرف نموده و از فواید آن لذت برد.
از جمله خواص دارویی قهوه می توان به دارا بودن مواد فنولیک اشاره کرد که این مواد از حمله رادیکال های آزاد به هسته سلولها و تغییر ماده ژنتیکی و ایجاد بیماری هایی مانند سرطان، جلوگیری به عمل می آورند.
قهوه با دارا بودن این خواص معجزه گر، در رده بالایی از مواد طبیعی فنول دار قرار گرفته و به عنوان دارویی ضد پیری و ضد سرطان مطرح گردیده است. تلخی موجود در قهوه به دلیل وجود همین مواد فنولی شفا بخش بوده که این تلخی را باید به جان خرید و از سلامت بهره برد.
قهوه تلخ که همان قهوه غلیظ دم شده بدون هیچ افزودنی موردنظر می باشد، از این خاصیت بی بهره نیست و این خصوصیت با نوشیدن 2 الی 3 فنجان در روز در بین خانمها تاثیر فوق العاده 2 برابر برای حفظ طراوت و شادابی و ضد سرطان بودن داشته که آمارها حاکی ازصحت این گفته دارند.
علم داروسازی برای از بین بردن این تلخی قهوه سبز و یا قهوه خام تلخ، دست به کار شده و عصاره قهوه را در کپسول هایی ارائه کرده که دیگر مزه تلخ را نچشیده و بیشتر راغب نوشیدن قهوه و سود بردن از فواید آن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *