ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

پودر ژله دارای چه خواص خوراکی میباشد؟ آیا میتوان پودر ژله را به عنوان یک ماده مفید برای بدن در نظر گرفت؟ دراژه یکی از مارکهای ایرانی پودر ژله است که میتوان آن را جزء خوشمزه ترینها دانست.
ژله یکی از خوراکی های خوشمزه است که شاید در گذشته ایرانیان زیاد با آن مانوس نبودند اما در حال حاضر این دسر خوشمزه را میتوان در بیشتر رستوران ها، کافی شاپ ها، خانه ها و … مشاهده کرد.

خواص ژله:

ژله را از ماده اولیه ژلاتین و یا پکتین درست میکنند که البته پودرهای ژله نیز حاوی همین مواد است. ژلاتین و پکتین هر دو از استخوان و پوست جانورانی مثل گاو و خوک به دست می آید و به همین دلیل سرشار از کلسیم هستند. این غنی بودن از کلسیم به بسیاری از افرادی که با کمبود این ماده رو به رو هستند کمک زیادی میکند.

همچنین ژله حاوی آمینواسیدهای ضروری بدن است و مصرف آن میتواند در بازسازی پوست و سایر بافتهای بدن موثر باشد.
بنابراین میتوان ژله را به عنوان یک ماده خوراکی مفید برای پوست دانست. البته اثر این آمینواسیدها فقط بر پوست نیست و میتوان اثر آن را بر موها نیز مشاهده نمود.
یکی دیگر از ویژگی های این ماده خوراکی دارا بودن ویتامین B است. این ویتامین با کاهش افسردگی ارتباط مستقیمی دارد و به خصوص برای بانوان توصیه میشود.

پودر ژله دراژه:

گروه صنعتی دراژه یکی دیگر از واحدهای تولیدی موفق استان یزد است که در زمینه تولید انواع تافی ها (روکش دار، مغزدار، کلاسیک، میوه ای)، دسرهای میوه ای، انواع پودرهای ژله، ژله های رژیمی، دسر میوه ای، کرم کارامل و … فعالیت میکند. این شرکت که سعی کرده است تمام توان خود را برای تولید محصولات با کیفیت به کار ببرد. از این رو با وارد کردن ماشین آلات اروپایی به خط تولید خود در جهت ارائه محصولات بهتر گام برداشته است.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.