کافی میکس

قیمت کافی میکس رژیمی بدون شکر کلاسنو

آیا قیمت کافی میکس رژیمی بدون شکر کلاسنو با قیمت نوع شکردار این کافی میکس، تفاوت زیادی دارد؟ چه عاملی باعث میشود مردم به دنبال انواع بدون شکر کافی میکس بگردند؟
امروزه کافی میکس به جزء جدایی ناپذیر نوشیدنی های نیم روز بدل شده است. بسیاری از افراد ترجیح میدهند به جای مصرف چای، کافی میکس استفاده کنند اما گاهی مواد ترکیب شده در این نوع نوشیدنی، میتواند برای برخی افراد نگران کننده باشد.

کافی میکس بدون شکر:

همانطور که از نام کافی میکس مشخص است، این محصول ترکیبی از چند ماده مختلف است اما قهوه فوری، شیر و شکر را میتوان اجزای اصلی همه کافی میکس ها دانست. البته بسته به نوع، طعم دهنده های مختلفی در این نوشیدنی پیدا میشوند.
یکی از موادی که میتواند خوردن کافی میکس را با محدودیت رو به رو سازد، شکر است.
مقاومت افراد دیابتی و یا دارای رژیم در برابر مصرف کافی میکس های حاوی شکر، تولیدکنندگان این محصول را به این فکر انداخت که به نوع بی شکر و یا کم شکر نیز فکر کنند. در واقع نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان، به وجود آورنده کافی میکس های بدون شکر بود.

این افراد که تعداد بسیار زیادی از آنها را خانم ها بودند، ترجیح میدادند یک چای ساده بدون شکر بخورند اما به به کافی میکس ها لب نزنند! این افراد هواره نگران بودند که شکر به کار رفته در این نوع نوشیدنی به تناسب اندان آنها لطمه وارد کند.

قیمت کافی میکس بدون شکر کلاسنو:

کلاسنو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده کافی میکس است که در ایران نیز هواخواهان خاص خود را دارد. این برند سنگاپوری توانسته است با ایجاد تنوع در محصولات خود، گستره وسیعی از مصرف کنندگان را به دنبال خود بکشاند. 
شرکت تولید کننده کلاسنو با اضافه کردن کافی میکس بدون شکر در لیست محصولات تولیدی خود، بیش از قبل رضایت مشتریانش را جلب کرد.
جالب است که بدانیم از آنجایی که ماده خاصی به کافی میکس بدون شکر اضافه نمیگردد، نوع بدون شکر این محصول تفاوت قیمت خاصی با انواع دارای شکر آن ندارد و بحث قیمت محدودیتی برای مصرف این نوشیدنی رژیمی محسوب نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *