نسکافه

قیمت عمده نسکافه گلد 200 گرمی

آیا می دانید نسکافه در چه سالی اختراع شده است؟ قیمت عمده 200 گرمی از این محصول در بازار ایران چقدر می باشد؟ نسکافه گلد چیست و چه خواصی دارد؟
نسکافه یکی از بهترین نوشیدنی ها که از سال 1907 پدیدار گردیده است و این نوشیدنی یکی از انواع قهوه های فوری محسوب می شود و البته شرکت های زیادی در تولید این محصول دخیل می باشند اما بزرگترین و اولین شرکت تولیدکننده نسکافه شرکت نستله نام دارد. نسکافه در اصل همان قهوه دم کشیده می باشد که البته این قهوه به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد و برخلاف دیگر انواع محصولات قهوه که نیاز به جوش دارند، این محصول از جوش آوردن معاف می باشد و می توان آن را به صورت آمده در آب جوش حل نمود و مصرف کرد.

روش های فراوری نسکافه
برای تهیه انواع نسکافه از روش های فراوری از جمله حرارتی و انجماد استفاده می نمایند که برای تهیه نسکافه گلد از روش انجماد استفاده می کنند و البته بهترین روش برای ماندگاری رایحه و عطر نسکافه معرفی شده است.

قیمت فروش نسکافه گلد 200 گرمی نستله

قیمت فروش نسکافه گلد با توجه به بسته بندی های چند گرمی متفاوت می باشد و هر کدام از مارک و برند خاصی تولید شده اند که در قیمت تأثیرگذار می باشد. اما می توان گفت که قیمت عمده نسکافه گلد 200 گرمی شرکت نستله حدود 45000 تومان رقم خورده است و البته این مارک از بهترین برند در جهان شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *