صادرات شکلات

قیمت قهوه لاوازا بدون کافئین ایتالیایی

شرکت قهوه لاوازا از کدام دانه قهوه باکیفیت اسفاده می کند؟ روش انتخابی شرکت لاوازا برای تهیه قهوه بدون کافئین و قهوه مرغوب چیست؟ قیمت پودر قهوه با دانه قهوه لاوازا ایتالیایی چقدر متفاوت است؟
شرکت ایتالیایی قهوه لاوازا بیشتر از یک قرن در تولید انواع قهوه با محصولات متنوع ترکیبی در جهان است که هم اکنون توسط نواده های مؤسس این شرکت اداره می شود. پودر قهوه و دانه قهوه یکی از بهترین قهوه های این شرکت می باشد که با وسواس فراوان در انتخاب دانه ها، از مزرعه تا بسته بندی سبب معروفیت و محبوبیت این برند در دنیا گشته است.
قهوه بدون کافئین از جمله محصولات خاص این شرکت، مناسب برای کسانی که نیاز کمتری به کافئین در رژیم غذایی خود دارند می باشد.
مهندسان تغذیه در لاوازا با انتخاب روش هایی که کمتر به طعم اصیل قهوه ضربه می زند توانسته اند قهوه بدون کافئین با مزه ای کاملا طبیعی را ایجاد کنند.
در این روش ملاک کار، خاصیت دی اکسید کربن برای جذب کافئین، بدون اثر گذاری روی طعم طبیعی قهوه می باشد. با در نطر گرفتن مقدار و نوع مصرف در منزل می توانید از قهوه های لاوازا بطور دانه یا پودر استفاده کنید که تفاوت قیمت چشمگیری ندارند ولی از نظر وزنی با هم متفاوتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *