تافی

فروش ست ماسوره و قیف قنادی

فروش ست ماسوره و قیف قنادی در بسته بندی انجام می گیرد و به جهت داشتن تنوع و طرح های مناسب افراد را از خرید موارد دیگر بی نیاز می سازد.
ماسوره ها با شماره بندی و طرح های خاصی معرفی می گردند و شامل دسته بندی های مختلفی می گردند این طرح ها امروزه به قدری متنوع می باشند که می توان ایده ها و اشکال خاص و جذابی را با آن بر روی انواع کیک و شیرینی جات به راحتی و به سرعت انجام داد.

انواع ماسوره و قیف قنادی
ماسوره ها در جنس های مختلفی از جمله استیل، سیلیکون و پلاستیکی ارائه می گردند که پر استفاده ترین آنها از گذشته تاکنون مدل استیل بوده است که علاوه بر داشتن تنوع کافی طول عمر بالایی را نیز دارا می باشد.
ماسوره ها در سایزهای بزرگ و کوچک ارائه می گردند و نوع جدید آنها به شکل سه بعدی نیز توسط تولید کنندگان آنها به بازارهای مختلف فروش آنها ارائه شده اند که با آنها طرح های ملموس و خاص تری را می توان ایجاد نمود.
بدون قیف مناسب قنادی عملا ماسوره کارایی نخواهد داشت این قیف ها می توانند بسته به کاربرد فرد در جنس های پلاستیکی یکبار مصرف، پارچه ای، سیلیکونی، کاغذی و… انتخاب گردند.
امروزه ست های ماسوره و قیف در اشکال جدیدتری ارائه می گردند که کار را سریع تر و راحتتر از مدل های قدیمی و کلاسیک می نماید که از جمله آنها می توان به مدل های سرنگی و ست سیلیکونی آنها اشاره نمود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *