نسکافه

فروش انواع نسکافه گلد و کلاسیک

فروش انواع نسکافه گلد و کلاسیک عمده به صورت فله، برای کسانی که خرده فروشی می کنند مقرون به صرفه نیست. این فروشندگان ترجیح می دهند فروش انواع نسکافه را به صورت بسته بندی در شیشه های 100 گرمی انجام دهند. البته خریدران آن ها نیز به این روش تمایل بیشتری دارند. ولی بسیاری از افراد هستند که می خواهند نسکافه گلد و کلاسیک را به صورت فله تهیه کنند در این حالت به علت حذف هزینه های بسته بندی، محصول را می توان با قیمت مناسب تری خریداری کرد.

فروش انواع نسکافه

انواع نسکافه گلد و کلاسیک موجود در بازار ایران، وابسته به محصولی است که واردکنندگان موفق به واردات آن ها شده باشند ولی با این حال فروش انواع نسکافه گلد و کلاسیک هند با برندهای مختلفی در ایران انجام می شود. برندهای توبک، آلیسا، تاتا و کافی لوکس از مهمترین و شناخته شده ترین برندهای فروش انواع نسکافه هندی می باشند. این برندها را در کارتن های 23 تا 25 کیلویی می توان تهیه کرد.

برای خرید و فروش انواع نسکافه گلد و کلاسیک سایر کشورها مثل اکوادور، کره، برزیل، کلمبیا و غیره تنها برندی که به صورت قانونی می توان تهیه کرد، برند توبک است. بسته بندی محصولات توبک بین 22 تا 30 کیلو متغیر است و به بسته بندی کشور مبدا بستگی دارد. بسیاری از کارخانه ها برای تهیه انواع نسکافه گلد و کلاسیک، ابتدا سمپل تهیه می کنند. لازم به ذکر با توجه به شناخته شده بودن برند توبک در سراسر ایران، برای تهیه سمپل حداقل یک کارتن می توان تهیه کرد و مقادیر کمتر از یک کارتن به فروش نمی رسد. مگر در خرده فروشی های سطح شهر

فروش نسکافه گلد کره

مزاج پودر نسکافه سرد است یا گرم

پودر نسکافه از جمله موادی است که میزان مصرف آن در میان افراد افزایش یافته، اما آیا مزاج آن سرد است یا گرم؟
در خصوص نوع محصولات مصرفی و همچنین مواد غذایی مورد استفاده، توجه به طبع آن ها و همچنین خواص و فوایدی که دارند، از مهم ترین نکاتی خواهد بود که باید مورد اهمیت قرار گیرد تا متناسب با عملکرد بدن خود، بتوان اقدام به انتخاب اندازه های مناسب نمود.
نسکافه از جمله نوشیدنی هایی است که در کشور ما با حجم های بالایی مورد استفاده قرار می گیرد و این مسئله به دلیل تغییر ذائقه افراد در گروه های سنی مختلف می باشد که تمایل به استفاده از نوشیدنی های کافئین دار، همچون نسکافه و قهوه دارند.
بر اساس تحقیقات انجام شده، نسکافه ها از جمله نوشیدنی هایی هستند که دارای طبع گرم بوده و در نتیجه برای افرادی که دارای طبع گرم می باشند، می تواند گزینه مناسبی باشد تا آن را به رژیم غذایی خود اضافه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *