قهوه

انواع مدلهای قهوه ساز دلونگی

قهوه ساز کپسولی از انواع مدلهای شرکت دلونگی می باشد که در ظرفیت ها و کارایی های متنوعی می توان به خرید آن ها اقدام نمود.
نسپرسو از پیشرفته ترین سازندگان دستگاه های کپسولی قهوه ساز می باشد که مدل های مختلف آن، از توانایی و ظرفیت های متنوعی برخوردار است و از همین رو بسته به موقعیت های مکانی مختلف، این امکان وجود دارد که بتوان مدل های متنوعی را پیشنهاد نمود.
نسپرسو مدل GEMINI 220، یکی از قهوه سازهای حرفه ای شرکت دلونگی می باشد که برای مصارف صنعتی مناسب بوده و از توانایی لازم برای تهیه دو فنجان قهوه به صورت همزمان نیز برخوردار است. از طرفی قابلیت اتصال مستقیم به آب، قابلیت تهیه فوم شیر در کمترین زمان، مخزن ذخیره آب شش لیتری، صفحه نمایش به چند زبان و … از دیگر توانایی و مشخصات این دستگاه قهوه ساز به حساب می آید که بر اساس طراحی های صورت گرفته، امکان قرار دادن 70 کپسول در داخل این دستگاه وجود دارد.
جمینی از جمله دستگاه های قهوه ساز پیشرفته شرکت نسپرسو است که در حال حاضر با توجه به ظرفیت های آن، می تواند مناسب برای نصب در کافی شاپ، رستوران و دیگر موقعیت های مکانی باشد که شرایط لازم برای خرید آن نیز فراهم شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *