ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

آدامس های کوهی از جمله تنقلات طبیعی برداشت شده از طبیعت می باشد که با خرید عمده آن می توان در حوزه های صادرات، وارد شده و از سودآوری های آن بهره مند شد.
شناخت خواص و فواید آدامس های کوهی سبب شده تا امروزه به عنوان یکی از تنقلاتی مورد استفاده قرار گیرد که دارای بیشترین خواص و فواید دارویی و درمانی هستند و در همین زمینه نیز موقعیت های تجاری و صادراتی قابل توجهی برای این آدامس ها ایجاد شده است.

آدامس کوهی چیست
کردها از جمله افرادی هستند که بیشترین اطلاعات را در خصوص مشخصات و فواید سقزها می دانند چرا که رشد درختان تولید کننده سقز، در مناطق کوهستانی انجام می شود که شهرهای کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد از جمله مواردی است که توانسته اقدام به پرورش این گونه درختان نمایند.
از مشخصات قابل بیان در خصوص آدامس های کوخی، می توان به ایجاد یک شیره غلیظ از تنه درختان اشاره نمود که تولید آن به صورت طبیعی و یا در نتیجه شکافتن تنه درختان ایجاد می شود و به عنوان آدامس، مورد استفاده مصارف خوراکی و صنعتی می تواند قرار گیرد.

خواص و فواید دارویی و درمانی آدامس کوهی
اما بشنوید از خواص دارویی بی نظیر مصرف آدامس های کوهی که می تواند تضمین کننده سلامتی شما به حساب آید چرا که بر اساس تحقیقات جمع آوری شده، عملکرد آن مشابه آنتی بیوتیک ها بوده و می تواند به مبارزه با باکتری های ایجاد کننده زخم معده و همچنین اثنی عضر کمک نماید.
بسیاری از افرادی که از مشکل یبوست رنگ می برند، می توانند مصرف سقزهای کوهی را در رژیم های غذایی خود قرار دهند چرا که این مسئله سبب می شود تا شاهد مسهل و همچنین ملین شدن سیستم گوارشی آن ها باشیم و از طرفی عامل اساسی به جهت تقویت معده خواهد بود تا هضم غذا را به بهترین شکل به انجام رساند.
کبد و طحال از جمله اعضای اصلی بدن به حساب می آیند که امکان تضمین سلامتی آن ها را می توان با مصرف درست آدامس های کوهی فراهم نمود و از طرفی با ترکیب آدامس های کوهی به همراه پیه آب شده، می توان از آن برای درمان ناخن های خشک و تاب دار نیز استفاده نمود و همچنین به درمان نشیمنگاه نیز کمک نمود.

صادرات آدامس کوهی

با ارائه این نکات و خواص بیان شده در خصوص آدامس های کوهی، می توان از موقعیت های سودآوری آن به بهترین شکل بهره مند شد که در این مسیر، صادرات آن به عنوان یکی از بهترین زمینه های کاری خواهد بود چرا که امروزه در کشورهای متعددی به عنوان یک ماده اولیه برای ساخت انواع تنقلات و داروها مورد نیاز خواهد بود.
تامین این آدامس های کوهی به صورت عمده و در زمانی کوتاه می تواند از جمله امور قابل انجام از طریق این سایت باشد که شما هم از فرصت همکاری این مرکز می توانید استفاده لازم را داشته باشید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.