قهوه

عوارض قرص قهوه سبز ایرانی

قرص های قهوه سبز که امروزه به صورت ایرانی هم تولید آن ها انجام می شود می تواند عوارض بسیاری را برای سلامتی مصرف کننده به همراه آورد.
امروزه در مسیر رسیدن به لاغری، پیشنهادات بسیاری شده است که یکی از پرکاربردترین و کم هزینه ترین آن ها مربوط به مصرف قهوه های سبز خواهد بود که مهم ترین عامل برای چربی سوزی و همچنین کاهش قند خون و …. می باشد.
اما در کنار خواص و فواید بی نظیر قهوه های سبز که امروزه مصرف آن به صورت قرص هم انجام می شود، می تواند مضراتی هم داشته باشد و بر اساس تحقیقات جمع آوری شده، قهوه های سبز از مهم ترین عوارضی که می توانند ایجاد نمایند، افزایش درصد ابتلا به بیماری های قلبی است و این مسئله با توجه به وجود کافئین و کلروژنیک موجود در دانه های قهوه ایجاد می شود.
سیستم گوارشی هم از دیگر بخش هایی است که با مصرف قهوه های سبز می تواند تحت تاثیر قرار گرفته و اختلالاتی در عملکرد آن ها ایجاد شود و این مسئله می تواند با مواردی همچون اسهال، استفراغ، سندرم روده و … خود را به نمایش گذارد.
کافئین تصفیه نشده موجود در قهوه های سبز از مهم ترین عواملی است که می تواند به افزایش کلسترول خون منجر شود و همین مسئله هم به نوبه خود، مشکلات قلبی و عروقی را افزایش خواهد داشد.
با توجه به دفع کلسیم در نتیجه ورود کافئین به خون، شاهد این مسئله نیز هستیم که مشکلات استخوانی و پوکی استخوان نیز در شرایط بدتری ایجاد می شود و از همین رو با در نظر داشتن این نکات، می توانید به مصرف به اندازه قهوه های سبز در رژیم های غذایی خود اقدام نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *