قهوه

قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو خانگی حرفه ای

قهوه ساز های اسپرسو خانگی از دستگاه های حرفه ای متنوعی قابل خرید خواهد بود که نوع برند برروی قیمت نیز تاثیر می گذارد و آگاهی از آن ها سبب می شود تا یک انتخاب آگاهانه را تجربه نمود.
دستگاه های مورد استفاده برای مصارف خانگی دارای مدل ها و کارایی های متعددی در زمینه تهیه قهوه می باشند که یکی از مدل های قابل معرفی از طریق این مرکز، مربوط به قهوه سازهای مدل 149 نوا است که طراحی عالی این دستگاه در کنار ویژگی های کاربردی آن سبب شده تا بتوان برای مصارف گسترده ای از آن ها استفاده نمود.
قدرت بخار 15 بار این دستگاه سبب شده تا به هنگام تهیه قهوه های اسپرسو، بتوان یک کرمای ویژه و عالی را به دست آورد و از طرفی دارا بودن نازل بخار و آب جوش این دستگاه نیز به عنوان یکی از دیگر بخش هایی خواهد بود که در تهیه کاپوچینو و همچنین کف شیر مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه با بدنه تمام استیل خود می تواند یک قهوه ساز کاربردی برای مصارف خانگی و حتی کافی شاپی کوچک به حساب آید که از قیمت های مناسب و ایده آلی نیز برخوردار است که با خرید آن بتوان یک اسپرسو ویژه با کرما و طعم عالی را آماده نمود و شرایط خرید آن را نیز فراهم ساخته ایم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *