قهوه

صادرات پودر قهوه هسته خرما مرغوب

پودر قهوه تهیه شده از هسته خرما با کیفیت مرغوب می تواند در درمان دیابت و بسیاری از دیگر بیماری ها موثر باشد و صادرات گسترده ای را از طرف ایران می توان به انجام رسانید.
خواص دارویی و درمانی فراوانی که در میوه خرما و قسمت های مختلف آن وجود دارد، سبب شده تا یک دمنوش جدید و طبیعی نیز تولید شود که تاثیرات مثبت بی نظیری را در درمان بیماری ها دارد و در این زمینه استفاده از پودر قهوه تهیه شده از هسته خرما به عنوان یکی از مواردی خواهد بود که برروی بیماران دیابتی، تاثیرات مثبت فراوانی را داشته است.
اما این یکی از خواص بیان شده در خصوص قهوه هسته خرما خواهد بود حال آنکه این هسته ها بر اساس مطالعات صورت گرفته، یک منبع کامل از انواع آنتی اکسیدان ها بوده و پیشگیری از سرطان های مختلف می تواند در نتیجه قرار گرفتن آن در رژیم های غذایی امکان پذیر باشد.
در حال حاضر با تولید ظرفیت های بالایی از پودر هسته خرما و عرضه مستقیم آن به بازار، این مزیت وجود دارد که به کشورهای خارجی متعددی از جمله کشورهای اروپایی که شناخت کامل تری از خواص و فواید آن دارند به انجام رسانید و این مرکز به عنوان یکی از موقعیت های تامین مستقیم و خالص بار قهوه هسته خرما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *