شکلات ایرانی

فروش شکلات مغزدار آجیلی

شکلات های مغزدار آجیلی به عنوان بخشی از محصولات شرکت تولیدی باراکا است که فروش عمده آن با اهدافی همچون صادرات انجام می پذیرد.
انواع مغزهای آجیل و خشکبار، از بهترین روش های تولید شکلات های کاکائویی می باشد که در این مسیر شرکت باراکا توانسته از مغزهای بادام، فندق، پسته و … برای تولید شکلات های کاکائویی خود استفاده نماید و بسته بندی های در نظر گرفته شده برای این شکلا ها نیز به گونه ای خواهد بود که از آن ها بتوان به عنوان یک هدیه لوکس و خاص استفاده نمود.
یکی از این بسته بندی ها، مربوط به شکلات های دانه دار طلایی می باشد که وزن در نظر گرفته شده برای آن به صورت 378 گرمی بوده و کارتن های مورد انتخاب برای خرید عمده نیز دارای شش بسته خواهد بود.
یکی از دیگر بسته بندی های ارائه شده برای شکلات های دانه دار باراکا، به صورت کلاسیک و صندوقی با وزن 336 گرمی می باشد که این شکلات ها نیز با طرح خاصی که دارند می توانند برای صادرات، گزینه مناسبی به حساب آیند و در حال حاضر نیز با معرفی این دو مدل شکلات ها، شرایط خرید عمده آن را نیز به صورت مستقیم از کارخانه فراهم ساخته ایم تا درصد تخفیف های مناسبی را کسب نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *