قهوه

انواع آسیاب قهوه ارزان قیمت

آسیاب قهوه مولین از انواع دستگاه های ارزان قیمت و در عین حال کاربردی برای مصارف خانگی می باشد که مشخصه های خاص آن سبب شده تا بتوان کارایی های منحصر به فردی را از آن انتظار داشت.
طراحی و ساخت دستگاه آسیاب قهوه مولین به گونه ای است که با توجه به ظرفیت و قدرت آن، می تواند برای مصارف خانگی و همچنین برای کافی شاپ های کوچک پیشنهاد شود که در این زمینه از جمله این مشخصه ها می توان به توانایی لازم برای 16 نمونه درجه بندی از زبرترین تا نرم ترین پودر قهوه اشاره نمود.
مخزن مناسب برای این دستگاه، دارای ظرفیت 200 گرمی بوده اما قدرت بالای موتور آن سبب شده تا در طول یک ساعت، امکان آسیاب ده کیلوگرم قهوه را فراهم آورد و در نتیجه بتوان یک استفاده کاربردی با کمترین هزینه داشت.
به منظور جلوگیری از اسراف پودر قهوه های تولید شده، مخزن کوچکی در نظر گرفته شده که قهوه های آسیاب شده در داخل آن ریخته شوند و قابلیت آسیاب نرم، از جمله مهم ترین مشخصه های این دستگاه به حساب می آید.
این دستگاه با دارا بودن طول عمر بالا به همراه دوام و کارایی منحصر به فرد، از جمله آسیاب های قهوه مناسب برای خرید شما می باشد که از طریق این مرکز توانسته ایم به عرضه آن اقدام نماییم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *