قهوه

دستگاه قهوه ساز nova 140 خانگی

قهوه ساز nova 140، یک پیشنهاد برای خرید دستگاه پرقدرت خانگی می باشد که قابلیت لازم برای تهیه اسپرسو غلیظ و حرفه ای را دارد.
دستگاه قهوه ساز با بالا رفتن میزان مصرف انواع قهوه ها در منازل و میان افراد مختلف خانواده، به یکی از اساسی ترین نیازهای اولیه تبدیل شده است که در این مسیر، آگاهی از مشخصات این دستگاه های قهوه ساز اسپرسو، می تواند کمک بسیاری به افراد به جهت خرید نماید.
اما بشنوید از مشخصات و ویژگی های دستگاه قهوه ساز nova 140، که دارای پمپ اسپرسو با فشار بخار 15 بار به همراه 1.2 لیتر ظرفیت مخزن می باشد و همین بالا بودن نازل بخار دستگاه قهوه ساز nova 140، سبب شده تا امکان استفاده از آن برای تهیه نوشیدنی های دیگری از جمله قهوه ترک و کاپوچینو نیز وجود داشته باشد.
بخار این دستگاه در طول مدت 30 ثانیه آماده می شود و دارا بودن صفحه گرمکن فنجان هم از جمله مشخصه هایی خواهد بود که سبب می شود تا مدت زمانی که امکان نگهداری از فنجان های قهوه به صورت داغ وجود دارد، افزایش یابد.
طراحی دستگاه قهوه ساز nova 140، با دو گروپ انجام شده تا در نهایت با بهترین کیفیت، امکان تهیه قهوه اسپرسو با کرمای عالی را فراهم آورد و در همین مسیر نیز با پیشنهاد و ارائه مشخصات این دستگاه، شرایط خرید آن را نیز فراهم ساخته ایم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *