نسکافه

روش درست کردن نسکافه گلد خانگی

طرز درست کردن نوشیدنی نسکافه های گلد به صورت خانگی می تواند با ساده ترین ایده ها و بدون نیاز به تجهیزات برقی، امکان پذیر باشد.
مصرف نسکافه ها می تواند در موقعیت های کاری، خانگی، رفع خستگی، پذیرایی و … به عنوان یکی از نوشیدنی های دلچسب و گوارا به حساب آید که طرز درست کردن آن نیاز در اختیار علاقه مندان به این نوشیدنی قرار داده شده است تا بتوانند با آماده کردن آن، اقدام به مصرف آن برای اهداف مختلف خود نمایند.

طرز تهیه نسکافه گلد

تهیه آب جوش می تواند با استفاده از کتری و یا ماکروویو انجام پذیرد که از جمله وسایل موجود در خانه ها خواهد بود و پس از رسیدن به نقطه جوش، مقداری پودر نسکافه به اندازه یک قاشق مرباخوری سر پر را داخل لیوان های مد نظر ریخته و پس از آن نیز اقدام به اضافه کردن مقدار اندکی آب جوش به داخل آن نمایید.
شکر را به اندازه دلخواه اضافه نمایید و گاها افرادی هستند که بدون نیاز به شکر، اقدام به درست کردن نوشیدنی نسکافه خود می نمایند تا میزان کالری آن را کاهش داده و بتوانند از خواص بیشتری بهره مند شوند.
یک فنجان آب جوش کامل را در این مرحله می توانید اضافه نمایید و در صورت تمایل می توانید از شیر تازه و گرم شده نیز استفاده نمایید و این مسئله می تواند تا میزان قابل توجهی به کاهش تلخی آن منجر شود. حال نسکافه شما آماده شده و می توانید از آن برای اهداف کاربردی مختلف خود از جمله پذیرایی استفاده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *