شکلات

خط تولید کارخانه شکلات سازی اتوماتیک

اتوماتیک بودن خط تولید کارخانه های شکلات سازی، از مهم ترین مزیت هایی که به همراه دارد، مربوط به کاهش نیاز به نیروهای انسانی و افزایش سطح بهداشت خواهد بود.
تجهیزات و دستگاه های قابل استفاده در خط تولید شکلات سازی، بسیار متنوع می باشد و بر اساس نوع برنامه ریزی های صورت گرفته برروی آن ها، می تواند به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک باشد و هر کدام از این موارد نیز به نوبه خود دارای مزیت هایی خواهند بود.
یکی از انواع تجهیزات قابل استفاده در خط تولید شکلات سازی، مربوط به دستگاه های ریفاینر می باشد که این دستگاه ها با دارا بودن مخرن دو جداره خود، دارای ظرفیت 1500 کیلوگرمی می باشد و سیستم اتوماتیک در نظر گرفته شده برای کنترل دما، سبب می شود تا با دقت قابل توجهی شاهد انجام این امر باشیم.
دستگاه میکسر کنج هم یکی از دیگر تجهیزات قابل استفاده در خط تولید شکلات سازی می باشد که طراحی آن توسط شرکت صنعت سازان نام آور انجام می پذیرد و با توجه به این امور مطرح شده، شرایط لازم به منظور فروش این دستگاه ها نیز فراهم شده است که می توانید بر اساس کارخانه های خود در مسیر خرید آن ها از طریق این مرکز اقدام نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *