قهوه

پخش قهوه سبز برزیلی کیلویی و مرغوب

قهوه سبز در انواع مختلفی چون برزیلی، اندونزی، ویتنامی و کلمبیا بسیار مرغوب و با کیفیت عالی است و به همین جهت هم اغلب به صورت چند صد کیلویی و حجم های بالا مورد پخش و عرضه در مناطق مختلف کشور قرار می گیرد.
آب و هوای گرم با درجه رطوبت مناسب و کافی سبب شده است تا کشورهایی مانند برزیل، کلمبیا، اندونزی و ویتنام به عنوان کشورهای اصلی تولید کننده انواع دانه قهوه که به دو دسته کلی عربیکا و روبوستا تقسیم می شوند تبدیل گردند. مزارع این کشورها با دارا بودن خاک غنی و درختان تنومند قهوه سالانه صادر کننده میلیون ها تن دانه قهوه به بازارهای جهانی بودن و تجارت عظیمی را در این عرصه رقم می زنند.
کشور برزیل، همان طوری که از آن نام برده شد، در قاره آمریکا جز چهار کشور تولید  و صادر کننده این محصول به حساب آمده که درشتی دانه ها و مرغوبیت قهوه برزیل سبب عرضه وسیع آن در کشورهای مختلف جهان شده است.
در ایران نیز همچون سایر کشورها پس از ورور دانه های قهوه به کشور، توزیع و پخش آنها در نقاط و مناطق مختلف کشور، مدیریت شده و سعی بر آن است تا محصولی مرغوب ارائه گردد. در مورد میزان سفارش انواع دانه و پودر قهوه باید گفت ایت محصول، اغلب به صورت کیلویی و در حجم های مختلفی بسته به نوع مصرف مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *