نسکافه

تجارت نسکافه کلاسیک و تلخ لاغری

دو نوع نوشیدنی که سریعا آماده شده و کاربرد بسیاری دارند نسکافه کلاسیک و نسکافه تلخ اند که دومی به منظور لاغری نیز مصرف می شود. تجارت هر دو محصول در ایران به دلیل سودآوری مناسبی که دارد بسیار محبوب شده است.
در میان انواع مختلف نسکافه، نوع گلد ان دارای طعمی بسیار قوی بوده و به طعم واقعی قهوه بسیار نزدیک می باشد. اما این محصول یک نکته بسیار مثبت و پرفایده دارد و آن اینکه آماده بوده و از قهوه فرآوری شده به دست می آید. به همین جهت در مواردی که امکان تهیه و دم کردن قهوه وجود ندارد اغلب از نسکافه کلاسیک بهره گرفته می شود.
در مورد محصول دوم که نسکافه تلخ نام دارد تنها کافی است که بگوییم این محصول به دلیل وجود کافئین بالا در آن به محض ورود به بدن انسان، سوخت و ساز را بالا برده و فرآیند چربی سوزی شروع می شود. هرچند نباید با چند بار استفاده از این نوشیدنی و عدم رعایت برنامه غذایی مناسب و فعالیت بدنی کافی، انتظار وقوع معجزه و کاهش چشمگیر وزن بدن را داشت.
موارد کاربردی که برای هر دو نوع نسکافه کلاسیک و تلخ مطرح شد سبب گردید تا از آنها به صورت کلی در صنایع مختلف و جزئی در منازل، کافی شاپ ها و بوفه ها استفاده شود و در نتیجه، تجارت این فرآورده در کل کشور، روندی صعودی داشته باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *