شکلات

قیمت شکلات سفید خارجی کیلویی در بازار

شکلات سفید به دلیل بافت ویژه ای که دارد انعطاف پذیرترین نوع شکلات محسوب شده و در برندهای مختلف ایرانی و خارجی و به صورت تابلتی، کیلویی و پذیرایی و با قیمت خرید و فروش مناسبی در بازار سراسر کشور ارائه می شود.
نکته ای که در مورد تولید و بافت شکلات سفید وجود دارد آن است که در این نوع خاص شکلات، کاکائو جامد وجود نداشته و از مخلوط شدن شیر، شکر، چربی کاکائو و اسانس هایی همچون وانیل حاصل می شود. توجه به چند نکته در مورد شکلات سفید سبب می شود تا بهترین استفاده در مورد آن برده شود:
1. شکلات سفید تازه، بافت بسیار نرم و خوشایندی دارد. بنابراین، اگر مدت زمان زیادی از تولید آن گذشته باشد دیگر آن کیفیت اصلی خود را نخواهد داشت.
2.  کره یا چربی کاکائو نباید از آن جدا و روی سطح شکلات، بسته شده باشد. 
3. رنگ شکلات سفید، شیری روشن است. اگر رنگ آن تیره تر شده باشد نشان از کهنگی و کیفیت پایین آن دارد.
توجه به فاکتورهایی که بیان شد سبب می شود تا شکلات سفید خریداری شده در هر برند معتبر ایرانی یا خارجی بهترین مرغوبیت را داشته باشد. 
نکته دیگری که باید به آن توجه نمود نوع بسته بندی شکلات است که بسته به نوع مصرف و کاربرد مورد نظر برای آن، متفاوت می باشد. از جمله می توان یه شکلات سفید کیلویی و تابلتی اشاره نمود که هر دو نوع آن در بازارها و فروشگاه های سراسر ایران با قیمت های استانداردی به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *